KOLAČ FANTAZIJA


Pozdrav, dragi moji!

Vratila sam se kući 🙂 Dobro se osjećam, trebala bih još mirovati, ali ni ruke ni noge me ne slušaju 😉 inače nisam tip osobe koja se voli izležavati i ne raditi ništa, ja uvijek nekaj negdje prčkam (pogotovo u mojem carstvu – kuhinji) pa mi malo teško pada to mirovanje…ali što se može….proći će i to…. Ali zato prstići smiju letiti po tipkovnici, nije to neki napor 😉 pa sam si dopustila da vam napišem par riječi i recept za ove super fine kocke 😀

Recept za njih sam pronašla u jednoj fb grupi i radila ih dok su nas “prale” one nepodnošljive visoke temperature. Bilo je idealno vrijeme za ovako nešto, jer nije trebalo paliti pećnicu, treba vam jako malo vremena da ga napravite, a kolač je vrlo, vrlo osvježavajući 🙂 Jesam spomenula da je fini?? 😀

A tek fotogeničan! XD

PODLOGA:

25 dag petit keksa

KREMA 1:

1 l soka od naranče

20 dag griza

13 žlica šećera

KREMA 2:

1 l mlijeka

3 pudinga od vanilije

10 žlica šećera

Petit kekse posložite u lim.

Griz i šećer pomiješajte sa malo soka od naranče, a preostali sok stavite na vatru da zakuha. Zatim u to izlijte smjesu od griza i zakuhajte kao puding. Odmah vruće prelijte preko petit keksa.

Pomiješajte prašak za puding i šećer sa malo mlijeka, a preostalo mlijeko stavite na vatru da zakuha. Ulijte puding i skuhajte. Odmah vruće prelijte preko kreme od griza.

Ostavite da se dobro, dobro ohladi, pa ukrasite šlagom i poslužite 🙂

Kolač je odličan kad je dobro rashlađen, a vjerujem da bi i sa pudingom od čokolade bio izvrstan….svi znamo koliko je kombinacija čokolade i naranče odlična, pa ću drugi puta morati isprobati i na taj način 🙂

7 misli o “KOLAČ FANTAZIJA

  1. Pingback: KOLAČ FANTAZIJA: FINI, OSVJEŽAVAJUĆI DESERT, UZ TO I JAKO FOTOGENIČAN – Moja Kuhinjica

  2. Pingback: Par preporuka omiljenih recepata i blogova o hrani – Little Blue Book

  3. Pingback: KOLAČ FANTAZIJA: Fini, osvježavajući desert, uz to i jako fotogeničan… :-) | http://receptidomacice.com

Komentiraj

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.