JAFFA KOCKE


 

 

Probudim se jutros, a sunce lagano proviruje kroz prozor……odjednom…..zamrači se, pa počne padati snijeg, puhati vjetar…odakle sad to!! Omg….danas je izgleda najbolje ni ne izlaziti iz kuće ako ne moraš 🙂 ja vam i nisam baš neki ljubitelj snijega, jedino što ga svake godine poželim na Badnjak i Božić, čisto zbog ugođaja XD No, ove godine se to nije ostvarilo nego evo danas. Ne moram nigdje ići jer godišnji još traje (sva sreća!) pa je čak i lijepo gledati ga kako leprša iz toplog doma 🙂 a čime se zabaviti kad si cijeli dan doma? Kod mene je odgovor – ispeći neki kolač 🙂

Znam, znam, svima nam je dosta hrane, i slatke i slane, nakon ovih blagdana, ali eto….kod mene slatko uvijek prolazi 🙂 A ako je i kod vas tako predlažem vam Jaffa kocke. Recept imam već godinama, puno puta sam ga radila i zapravo je ovo jedan od onih recepata koji mi dugo stoje na hrpi za blog a nikako da ih natipkam. Ovo vrijeme danas me pomalo “prisililo” da ga napokon stavim ovdje. Slika je totalno bezveze, jer sam ga slikala kad sam ga zadnji put radila za neki rođendan, pa nisam imala vremena “ušminkavati scenu” nego eto….nije ni prvi ni zadnji put, ko me prati već zna….nekad se imam vremena fakat potruditi oko slike, al nekad baš i ne XD nadam se da ne zamjerate!

BISKVIT:

5 jaja

8 žlica šećera

8 žlica brašna

4 žlice ulja

1/2 praška za pecivo

1 žlica kakaa

KREMA:

7,5 dl mlijeka

8 žlica gustina

10 žlica šećera u prahu

25 dag margarina

5 dag čokolade

1 vanilin šećer

2 kutije Jaffa keksa

GLAZURA:

10 dag čokolade

10 dag margarina

1 žlica ulja

Izmiksajte jaja, šećer i 4 žlice vode. Dodajte ulje. Zatim dodajte brašno pomiješano s praškom za pecivo. Smjesu podijelite na dva dijela i u jedan dio dodajte kakao. Izlijte tamnu smjesu u lim za pečenje obložen papirom za pečenje i pecite na 180°C 15-ak  min. Na isti način ispecite i svijetlu smjesu.

Pomiješajte gustin i šećer u prahu sa 2,5 dl mlijeka. Preostalo mlijeko stavite da zakuha, pa u to ulijte gustin i kuhajte dok se ne zgusne. Ostavite da se ohladi i u ohlađeno umiksajte omekšali margarin. Podijelite kremu na dva jednaka dijela, u jedan dio dodajte vanilin šećer, a u drugi dio otopljenu čokoladu.

Tamni biskvit premažite svijetlom kremom. Na kremu poslažite Jaffa kekse umočene u mlijeko (ili u sok od naranče) i to tako da čokoladni dio okrenete prema dolje. Jaffa kekse premažite tamnom kremom i gore stavite svijetli biskvit.

Margarin i čokoladu otopite na laganoj vatri, pa umiješajte ulje. Prelijte preko svijetlog biskvita.

Savjeti:

  • kad pečete biskvit u lim stavite papir za pečenje tako da vam je lakše izvaditi ga iz lima, kako bi mogli ispeći i drugi dio biskvita

Komentiraj

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.