KOCKE OD ŠUMSKOG VOĆA


Pozdrav, dragi moji!

Jesam li vam nedostajala? 🙂 Jako, jako dugo nisam ništa napisala, no evo napokon sam pronašla vremena da vam se javim i počastim vas jednim laganim receptom 🙂

Razlog mojeg nejavljanja je što sam promijenila posao, a znate kako to ide…..treba se uhodati, prilagoditi na novu okolinu i tako su prolazili dani, tjedni…..a ja nikako, nažalost, da nađem vremena za blog.

Nadam se da ćete mi oprostiti kad vidite kakav fini recept imam za vas 😀

Divan voćni kolač koji se topi u ustima, a nema puno komplikacija oko izrade. Kad sam ga krenula raditi, htjela sam nešto jednostavno i onako pomalo osvježavajuće, jer po ovom ljetnom vremenu takvi kolači najviše i gode.

Pa krenimo na recept 🙂

BISKVIT:

3 jaja

6 žlica šećera

1 dl mlijeka

1 dl ulja

1 prašak za pecivo

9 žlica oštrog brašna

KREMA:

75 dag zamrznutog šumskog voća

5 žlica šećera

2 pudinga od vanilije

UKRAS:

šlag

Jaja izmiksajte sa šećerom. Dodajte mlijeko i ulje i izmiksajte. Na kraju umiješajte prašak za pecivo i brašno. Izlijte u lim za pečenje i pecite na 180°C 15-20 min.

Kod voća prvo da napomenem da ga slobodno možete staviti i manje, ja sam imala pakiranje od 750 g pa sam stavila sve, no vi možete uzeti manje pakiranje.

Voće izvadite da se otopi pa ga usitnite štapnim mikserom. U njega dodajte vode da vam sve skupa ispadne 6 dl tekućine. U malo vode razmutite pudinge. Vodu s voćem stavite na vatru, dodajte šećer i kad zakipi ulijte razmućeni puding i skuhajte. Odmah vruće prelijte preko biskvita. Ohladite.

Ohlađeni kolač premažite šlagom.

4 misli o “KOCKE OD ŠUMSKOG VOĆA

Komentiraj

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.