BRZI ČOKO KEKSI


Danas vam tipkam jedan recept za keksiće sa čokoladom koje sam radila već više puta jer su mi stvarno dobri. Ovaj Božić sam ih odlučila ponovno napraviti, konačno poslikati i staviti na blog 🙂 pa pogledajte i isprobajte 😉

Recept je sa Coolinarike. Ispod posta je link na original recept. Ja nisam skoro ništa mijenjala, samo sam smanjila količinu šećera, jedino što tijesto zamijesim na način kako to i najčešće radim, pa vam tako ovdje i pišem. U originalnom receptu je postupak izrade malo drugačiji.

POTREBNO JE:

20 dag čokolade

40 dag oštrog brašna

1 žličica praška za pecivo

prstohvat soli

20 dag maslaca ili margarina

15 dag šećera (ja stavim 10 dag)

1 vanilin šećer

2 jaja

Čokoladu narežite na sitne komadiće. Pomiješajte brašno, prašak za pecivo i sol. Dodajte margarin narezan na listiće, šećer i vanilin šećer te jaja pa zamijesite tijesto. Na kraju umiješajte komadiće čokolade. Od tijesta radite male kuglice, malo ih spljoštite i stavljajte na lim obložen papirom za pečenje. Pecite na 180°C 15-ak minuta.

Izvor: Coolinarika – Brzi čoko keksi

Oglasi

Komentiraj

