SANTA BARBARA


santa barbara

Ovaj recept imam već jako, jako dugo, to je još jedan u nizu iz maminih bilježnica sa receptima 🙂 naravno, malo prepravljen po našem ukusu jer u original receptu ispadne jako malo kreme koju je praktički nemoguće podijeliti na dva dijela pa sam ja malo prilagodila količinu sastojaka. Prije sam ga znala raditi često, pa s vremenom zaboravila na njega. Tražeći što ću peći za Božić ponovno sam naišla na njega i odlučila ga napraviti nakon dugo vremena 🙂

Malo sam odnijela svojim curkama na posao i šokirala se koliko su one bile oduševljene kolačem 😄 Odmah su me izrešetale pitanjima i tražile recept 😀 a meni je to ono…..kolač ko kolač…..mislim si ja – pa radila sam i bolje! 😄 al eto…ukusi su različiti….nešto meni sasvim obično nekom drugom je wow!! Pa isprobajte….možda i vas oduševi kao i njih 😉

BISKVIT:

4 jaja

4 žlice šećera

4 žlice brašna

KREMA:

2 pudinga od vanilije

7 dl mlijeka

6 žlica šećera

1 margarin

I JOŠ:

1 kutija petit keksa

mlijeko*

šlag

čokolada za posipanje

Odvojite bjelanjke od žumanjaka. Bjelanjke izmiksajte u čvrst snijeg. Umiješajte šećer, žumanjke i brašno. Peći na 180° 15-ak min.

U malo mlijeka razmutite prašak za puding i šećer. Preostalo mlijeko stavite da zakuha pa umiješajte smjesu od pudinga i skuhajte. Ostavite da se ohladi. U hladno umiksajte margarin. Biskvit premažite sa polovicom kreme, po tome poslažite petit kekse namočene u mlijeko, zatim kekse premažite preostalom kremom. Gore premažite šlagom i pospite naribanom čokoladom.

  • umjesto u mlijeko kekse možete umakati u mješavinu 2 dl crne kave i 1 dl ruma
Oglasi

Komentiraj

