MUFFINI S LIMUNOM


Ako me pratite već znate da volim muffine i da ih često radim.

Kad vas uhvati želja za slatkim muffini su idealno riješenje jer su jako brzo gotovi, a nema s njima ni puno posla, samo sve sastojke smutiš i ispečeš 🙂

Na blogu već ima dosta recepata za muffine, pa svaki put kad napravim neke nove premišljam da li ih uopće staviti na blog 😄 Ove limunaste sam ipak odlučila napisati jer su mi jako fini, sočni, a i volim limun u kolačima i već sam ih puno puta radila, pa mislim da su zaslužili svoje mjesto u ovoj mojoj online kuharici 🙂

Nadam se da će se svidjeti i vama 🙂

MUFFINI:

2 jaja

6 žlica šećera

30 dag jogurta

200 ml ulja

1 limun

40 dag brašna

1 prašak za pecivo

PRELJEV:

15-20 dag šećera u prahu

2 žlice limunovog soka

Pjenjačom izmiješajte jaja sa šećerom. Umiješajte jogurt, ulje, limunov sok i koricu. Zatim dodajte i prosijano brašno s praškom za pecivo. Smjesu stavljajte u kalupe za muffine i pecite na 180°C oko 25 min.

Limunov sok pomiješajte sa šećerom u prahu da dobijete gustu smjesu. Ja obično dodajem malo po malo šećera u prahu dok ne dobijem željenu gustoću preljeva. Time premažite ohlađene muffine.

 

Oglasi

4 thoughts on “MUFFINI S LIMUNOM

Komentiraj

