TORTA OD NARANČE


torta od naranče (2)

U zadnje vrijeme me uhvatilo da stalno radim nekakve kolače ili muffine od naranči. A i tamanim ih ko luda! 😄 Nije to nimalo loše s obzirom na to da je vrijeme prehlada i gripa a naranče su odličan izvor vitamina C, a također su pune vitamina A, B, amino kiselina, beta karotena, pektina, kalija, folne kiseline, kalcija, cinka, željeza, mangana, fosfora i natrija.

Pa tako sam se jedan dan zaželila nekakvog kremastog kolača, a imala sam hrpu naranči pa sam ih odlučila iskoristiti za to. I tako je nastala ova torta! Inspraciju sam pronašla u jednom receptu dr. Oetkera ali sam ja to malo doradila po svome.

Ispala je i bolje od očekivanog 🙂 divnog je, pomalo osvježavajućeg okusa, a i cijeli stan je mirisao po narančama 🙂

Također, ovu tortu šaljem gđi Milici sa bloga Menus plaisiris za blogersku igru Ajme – koliko nas je!

BISKVIT:

15 dag maslaca

30 dag brašna

1 prašak za pecivo

15 dag šećera

1 vanilin šećer

4 jaja

125 ml soka od naranče

KREMA:

4 listića bijele želatine

750 ml soka od naranče

3 žlice šećera

2 pudinga od vanilije

1 čaša kiselog vrhnja

Maslac otopite i ostavite da se ohladi. Izmiksajte jaja sa šećerom i vanilin šećerom. Polako dodajte sok od naranče. Zatim dodajte brašno i prašak za pecivo. Na kraju dodajte otopljeni maslac. Stavite u kalup ∅26 cm i pecite 20 min. Kad se ohladi prerežite biskvit vodoravno na 2 dijela.

Stavite listiće želatine da omekšaju. U malo soka od naranče pomiješajte prašak za puding i šećer. Preostali sok stavite da zakuha, pa u njemu skuhajte puding. U vruće odmah dodajte želatinu da se otopi a zatim i kiselo vrhnje. Sve dobro promiješajte da se sve sjedini. Polovicom kreme premažite jedan biskvit, prekrijte drugim biskvitom i premažite preostalom kremom. Ukrasite po želji, ja sam koristila kupovne šećerne zvjezdice 🙂

torta od naranče

Oglasi

2 thoughts on “TORTA OD NARANČE

Komentiraj

