ČOKOLADNE LEDENE KOCKE


Danas je Valentinovo 🙂 ja ga baš i ne slavim, ali vidim da je kod većine jako popularan pa onda svima vama želim sretno Valentinovo i da ga lijepo proslavite sa svojom boljom polovicom 🙂

A ja vas častim sa ovim prefinim kolačem! 🙂

Za Ledene kocke ste sigurno čuli, a sigurno ga i radili! Ovdje na blogu možete pronaći par recepata za taj kolač => Bijele ledene kocke i => Ledene kocke.

A po ovome receptu sam radila prvi put i oborio me s nogu!! Ovo mi je od sada najbolji recept za Ledene kocke koji imam! Pronašla sam ga na Kolači.biz, već neko vrijeme ga gledam i sad sam ga napokon napravila za svoj rođendan….da se počastim 😉

BISKVIT:

6 jaja

6 žlica šećera

8 dag maslaca

20 dag brašna

1 prašak za pecivo

3 žlice čokolade u prahu

10 dag naribane čokolade

SIRUP:

3 dl vode

20 dag šećera (ja sam stavila 10 dag)

2 vanilin šećera

KREMA:

1,5 l mlijeka

12 žlica šećera (ja sam stavila 10)

10 žlica gustina

2 žlice brašna

1 vanilin šećer

20 dag margarina

20 dag mliječne čokolade

OSTALO:

500 ml slatkog vrhnja

Otopite maslac i ohladite. Umutite jaja sa šećerom. Dodajte otopljeni maslac, brašno, prašak za pecivo, čokoladu u prahu i naribanu čokoladu (ja sam je nasjeckala na komadiće jer sam htjela da se baš osjeti čokolada u biskvitu). Izlijte u lim i pecite na 200°C 20-ak min.

Pomiješajte sve sastojke za sirup te kuhajte 10 min. Prelijte preko hladnog biskvita.

Šećer, gustin, brašno i vanilin šećer pomiješajte sa malo mlijeka. Preostalo mlijeko stavite na vatru da zakuha pa umiješajte smjesu od gustina i kuhajte dok se ne zgusne. Ostavite da se ohladi. U ohlađeno umiksajte margarin.

Biskvit tanko premažite kremom. U ostatak kreme umiješajte otopljenu ohlađenu mliječnu čokoladu. Premažite preko bijele kreme.

Izmiksajte slatko vrhnje i premažite preko kolača.

Izvor: Kolači.biz – Čokoladne ledene kocke

Komentiraj

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.