KROASANI


Neki dan smo mama i ja isprobale ovaj recept za kroasane koji sam pronašla u jednoj fb grupi. Jedna gospođa iz grupe ih je napravila i stavila recept, no ja ispočetka nisam onraćala puno pažnje na to, jer sam uvijek mislila da ih je komplicirano napraviti, pa nisam recept ni pogledala. No, kad je sve više žena iz grupe počelo objavljivati slike kroasana po tom receptu i hvaliti ih koliko su ukusni, tada sam odlučila ipak ga malo proučiti i shvatila sam da to zapravo uopće nije teško! Recept sam si odmah zabilježila, a onda ga i isprobala 🙂

Dakle……ovo su najnajnajfiniji kroasani koje sam ikad u životu probala! 😋 Savršeni su! I to su rekli svi koji su ih probali.

Mi smo radile pola ture praznih, a pola punjenih nutellom, a vi možete za punjenje koristiti bilo što po vašem guštu 🙂 U receptu piše da se može staviti ili oštro ili glatko brašno, mi smo stavile pola-pola.

POTREBNO JE:

200 ml vode

300 ml mlijeka

1 kocka kvasca

2 žlice šećera

100 ml ulja

80 dag oštrog ili glatkog brašna

2 žličice soli

25 dag maslaca

Maslac podijelite na 8 jednakih dijelova i stavite u frižider.

Vodu, mlijeko i 2 žlice šećera pomiješajte, pa u to razmrvite kvasac. Pustite da se kvasac digne pa dodajte ulje. Zatim u to dodavajte prosijano brašno i sol. Mijesite kuhačom i dodavajte brašno dok se smjesa ne počne odvajati od posude. Prebacite tijesto na pobrašnjenu površinu i zamijesite.

Podijelite na 2 dijela. Zatim svaki dio podijelite na 5 loptica.

Svaku lopticu razvaljajte na veličinu desertnog tanjurića, pa na svaku (osim na posljednju) naribajte maslac. Složite jednu na drugu. Ponovite postupak sa ostalih 5 loptica.

Zatim te “tortice” od tijesta razvaljajte što tanje u krug i razrežite ih na 16 dijelova (trokuta).

Na svaki trokut stavite punjenje po želji (ili ih ostavite prazne), umotajte kroasane, poslažite ih na protvan obložen papirom za pečenje, premažite ih razmućenim jajem i pecite na 220°C 15 min.

I zatim uživajte u ovom savršenstvu okusa i javite mi dojmove ako ih isprobate 🙂

Komentiraj

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.