MOZART KOCKE


Recept za ovaj kolač sam pronašla u jednoj fb grupi i zapisala si ga jer mi se činio baš dobar. A kako smo svi mi doma ljubitelji oraha nije trebalo dugo proći da ga i napravim. Prilika za to se ukazala jučer, jer su se moji vraćali sa vikendice pa sam odlučila isprobati baš ovaj kolač da ih s njime dočekam 🙂

Dakle, ako ste i vi ljubitelji oraha u kolačima za vas bi ovo mogla biti fina poslastica 🙂 Mekan i sočan biskvit od oraha bi vas i sam od sebe oborio s nogu, a još u kombinaciji sa finom kremom od vanilije postaje pravi užitak za nepce!

BISKVIT:

5 jaja

18 dag šećera

20 dag brašna

1 prašak za pecivo

2 dl ulja

2 dl mlijeka

10 žlica mljevenih oraha

KREMA:

0,5 l mlijeka

2 žlice oštrog brašna

25 dag šećera (ja sam stavila manje)

2 pudinga od vanilije

25 dag margarina

Jaja izmiksajte sa šećerom da dobijete svijetlu smjesu. Umiješajte mlijeko i ulje. Na to prosijte brašno pomiješano s praškom za pecivo i promiješajte. Na kraju umiješajte orahe. Izlijte u lim za pečenje i ispecite.

S obzirom da će vam trebati dvije kore možete cijelu smjesu ispeći odjednom pa onda biskvit prerezati vodoravno na dva dijela ili možete napraviti kao ja: smjesu podijelim na 2 dijela i svaku pečem zasebno. Meni je tako lakše 🙂 Da mi se ispeku te dvije kore trebalo je 12-15 minuta na 180°C za svaku. Ako pečete svu smjesu odjednom onda vodite računa o tome da produžite vrijeme pečenja.

Prašak za puding pomiješajte sa brašnom i šećerom. Zatim dodajte malo mlijeka, a preostalo mlijeko stavite na vatru da zakuha. U to ulijte smjesu od pudinga i kuhajte da se zgusne. Ostavite da se ohladi, pa u ohlađeno umiksajte omekšali margarin.

Prvi dio biskvita premažite sa polovicom kreme, na to stavite drugi biskvit i njega premažite preostalom kremom. Posipajte mljevenim orasima.

Komentiraj

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.