KOKOS BAJADERA


WP_20160204_16_09_05_Pro

I, eto, sutra je Uskrs, a ja se mogu “pohvaliti” da još apsolutno ništa od kolača nisam pripremila :/ Nekako mi je ove godine to prebrzo došlo, obaveze i neke druge stvari su me stisnule sa svih strana i jednostavno nisam ništa stigla napraviti. A imala sam toliko ideja u glavi! XD Ali, eto, ovog Uskrsa ništa od toga, možda idućeg bude više sreće….i vremena… 😀

Već vidim da će ove godine mama morati spašavati stvar, a ja ću raditi neke brzinske, tako da sve bude gotovo ovog popodneva. Što znači da neće biti ništa od suhih kolačića, što će biti totalno neobično za nas XD

Ako ste kojim slučajem u situaciji kao i ja, ili tražite još neki recept kolača koji bi mogli nadodati uz ostale koje ste pekli, ili ako niste baš spretni u pečenju kolača, ili vas se radi neki kolač ali da je maximalno jednostavan onda ste danas na pravom mjestu 😀

Upravo zbog tog kroničnog nedostatka vremena koje se javlja kod svih nas ponekad, ova kokos bajadera je prava stvar, jer je jako jednostavna i brza za napraviti. To je još jedan recept koji sam našla na Coolinarici i meni je stvarno fantastičan! Jedino što sam smanjila količinu šećera (naravno XD ) i dobro da jesam jer bi mi bila preslatka.

Ja sam je radila u neko doba iza Božića, ali nikako da objavim recept. Zapravo sam papir samo odbacila među druge koji isto tako čekaju na objavu i jučer navečer kad sam razmišljala koje to “brzinske” kolače da napravim ova bajaderica mi je pala na pamet, a zatim i činjenica da još uvijek taj recept nije na blogu. Pa evooooo ga! 🙂

POTREBNO JE:

30 dag šećera (ja sam stavila 20-ak)

200 ml vode

25 dag margarina

30 dag mljevenih Petit keksa

10 dag kokosa

GLAZURA:

10 dag bijele čokolade

3 žlice ulja

Šećer i vodu stavite na vartu i kad provri kuhajte još 3-4 min. Dodajte margarin i miješajte dok se ne otopi. Zatim dodajte mljevene kekse i kokos i sve dobro promiješajte. Izlijte u lim (manji!), poravnajte i ostavite da se ohladi i stegne.

Na pari otopite bijelu čokoladu i ulje pa time prelijte bajaderu. Ostavite da se ohladi.

Izvor: Kokos bajadera – Coolinarika

Oglasi

5 thoughts on “KOKOS BAJADERA

Komentiraj

