KUGLICE OD BIJELE ČOKOLADE


 

Ove kuglice sam radila u zadnji čas prije Božića, točnije na sam Badnjak. Uz sve kolačiće koje sam tih dana radila palo mi je na pamet da nisam napravila nikakve kuglice, a na blagdanskom stolu mora biti bar jedna vrsta kuglica 😁

No, kako uvijek volim nešto kemijati i isprobavati i eksperimentirati, nisam htjela raditi nijedne od provjerenih i “već viđenih” nego sam htjela ipak nešto novo. Ni sama ne znam kako sam uz sav posao i ludnicu koja ide uz te dane uopće imala volje isprobavati nešto novo, ali eto….. 😁 I nije mi nimalo žao jer su ih svi pohvalili.

Recept je vrlo jednostavan, kao i svaki recept za kuglice i bit će vam potrebno svega par sastojaka da ih napravite i uživate u njima. Baza su mi bili petit keksi i margarin kao i kod većine ovakvih kolačića. To sam nadopunila bijelom čokoladom, koju inače obožavam, a ona je poslužila i kao završni sloj. A negdje sam davno pročitala neki recept gdje se u kuglice stavljalo vrhnje za šlag, to sam jednom i isprobala, ali u puno manjoj količini nego što sam sad imala doma, naime, ostalo mi je 2,5 dl vrhnja viška od kolača koji sam dan prije radila. Pa sam odlučila staviti sve pa što bude!

KUGLICE:

40 dag petit keksa

12,5 dag margarina

10 dag bijele čokolade

2,5 dl vrhnja za šlag

GLAZURA:

20 dag bijele čokolade

2 žlice ulja

Petit kekse sameljite.

U lončić stavite bijelu čokoladu i vrhnje za šlag pa zagrijavajte da se čokolada otopi. Pazite da vam ne zakipi. Maknite s vatre i dodajte margarin, miješajte dok se margarin otopi. Ostavite da se sve malo ohladi, a onda u smjesu umiješajte mljevene kekse. Dobro sve pomiješate da se sjedini i od te smjese radite kuglice. Ako vam smjesa bude premekana, slobodno dodajte još malo mljevenih keksa.

Bijelu čokoladu otopite sa uljem. U nju umačite kuglice, najlakše vam je to činiti sa dvije vilice. Kuglice okrećite u čokoladi da ih sa svih strana prekrijete čokoladom i potom ih odlažite na papir za pečenje. U ovom dijelu posla morate biti dosta brzi ako kuglice želite ukrasiti sa šećernim mrvicama, jer se bijela čokolada brzo stisne pa čim ih stavite na papir odmah ih posipajte mrvicama.

Kuglice držite u hladnjaku do posluživanja.

Savjet:

  • Ako ne želite koristiti šećerne mrvice, možete kuglice posipati sjeckanim lješnjacima, orasima, bademima, pistacijama

Komentiraj

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.