ŠARLOTA SA KUPINAMA


Šarlota je slastica koju je vrlo jednostavno napraviti, samo vam trebaju piškote i vaša omiljena krema, sve to lijepo poslažete u kalup za torte i možete uživati u desertu 🙂 Još je jednostavnije ako napravite običnu kremu od npr. svježeg sira oko koje nema puno posla ni kuhanja.

Neki dan sam se i ja okušala u izradi šarlote, možda nećete vjerovati, ali to je bio prvi put da je radim 😀 Kako nam je cijeli tjedan bio pakleni, čak se ni meni nije dalo paliti pećnicu pa sam odlučila okušati se u izradi šarlote sa kremom od svježeg sira i vrhnja za šlag tako da samo sve izmiksam i poslažem bez puno petljanja po kuhinji. A od mame sam dobila puno domaćih kupina pa sam ih odlučila ukomponirati u šarlotu. I bila sam gotova sa svime za 15 min, doslovno. Ako ne računam hlađenje 🙂

Ovo je rezultat 🙂 a svima je bila jako ukusna pa je zaslužila svoje mjesto na blogu 🙂

PODLOGA:

piškote

KREMA: 

50 dag svježeg sira

500 ml vrhnja za šlag

1 instant želatina

2 žlice šećera u prahu

1 vanilin šećer

kupine

Dno i stranice kalupa obložite piškotama koje prije lagano umočite u mlijeko. Ja sam prije slaganja oko stranica kalupa piškotama odrezala vrh tako da bolje stoje u kalupu. Nisam napisala koliko sam piškota potrošila jer sam imala otvoreni paket, pa ne znam točno, a nisam se sjetila izvagati prije slaganja. Uglavnom, koristila sam kalup ∅26 cm. Kada radim kreme od svježeg sira uvijek kupim onaj svježi sir/skutu iz Lidla jer je predivno kremast i jako ukusan pa mi je najbolji za kolače.

Svježi sir izmiksajte sa šećerom u prahu i vanilin šećerom. Vrhnje za šlag izmiksajte i umiješajte instant želatinu prema uputama na vrećici. Dodajte ga u kremu od sira i sve dobro izmiksajte. Polovicu količine kreme prelijte preko piškota, pa na to poslažite kupine (količina po želji, možete “na rijetko” ili “na gusto”, kako ko voli 🙂 ). Preko kupina izlijte preostalu kremu i poravnajte. Stavite u frižider da se stisne i ohladi. Zatim gore poslažite kupine. Prije posluživanja dobro rashladite.

Oglasi

Komentiraj

