KINDER FANTAZIJA


Danas vam tipkam recept od jedne torte koja je mene ODUŠEVILA! Fenomenalnog okusa, kremasta, čokoladna…. Recept sam našla na Coolinarici, ispod možete naći link na original recept, jer sam ja, po običaju, neke sitnice radila po svom. A toliko je fina, i meni i mojim “kušačima” da sam je radila  već više puta, no nikako da je poslikam i stavim na blog.

I ovaj puta sam sa slikanjem imala “problema”, naime…tortu sam radila u zadnji čas, gosti su već bili na vratima kad sam je završavala tako da ni ovaj put nisam uspjela napraviti lijepe slike 😦 čak je nisam uspjela ni ukrasiti, nego je poslužena tako “gola”. Iskreno, to slikanje za blog mi je uvijek najveći problem, prije bih ispekla 10 vrsta kolača u jednom danu, nego poslikala jednu poštenu sliku XD šta se može, nisam neki talent za to, no trudim se, pa nekad ispadne dobro i budem zadovoljna, no nekad baš i ne, pogotovo kad to radim u žurbi 😦

No, da ne duljim o svojim nedaćama sa fotografijom, jer nismo zato ovdje 😉 evo recepta!

BISKVIT:

6 jaja

6 žlica šećera

6 žlica oštrog brašna

2 žlice kakaa

1 prašak za pecivo

1 dl mlijeka

1 dl ulja

BIJELA KREMA:

400 ml mlijeka

4 žlice glatkog brašna

1 vanilin šećer

3 žlice šećera

12,5 dag margarina

ČOKOLADNA KREMA:

2 pudinga od čokolade

500 ml mlijeka

3 žlice šećera

250 ml slatkog vrhnja

1 kremfix

ČOKOLADNA GLAZURA:

15 dag čokolade za kuhanje

12,5 dag margarina

Odvojite bjelanjke od žumanjaka. Izmiksajte bjelanjke u snijeg. Žumanjke izmiksajte sa šećerom. Dodajte mlijeko i ulje. Dodajte kakao, prašak za pecivo i brašno. Na kraju umiješajte istučene bjelanjke. Podijelite smjesu na dva dijela i ispecite dva biskvita u pećnici zagrijanoj na 180°C.

Pomiješajte brašno, šećer i vanilin šećer sa malo mlijeka, a preostalo mlijeko stavite na vatru. Kad zakuha, umiješajte smjesu od brašna i skuhajte kremu. Ostavite da se ohladi. U ohlađeno dodajte margarin.

Prašak za puding i šećer pomiješajte sa malo mlijeka, a preostalo mlijeko stavite na vatru. Kad zakuha dodajte puding i kuhajte dok se ne zgusne. Ostavite da se ohladi. U ohlađeno dodajte slatko vrhnje i kremfix i dobro izmiksajte.

Čokoladu za kuhanje i margarin otopite i ostavite da se malo ohladi. Ne smije vam biti vruća kad ćete početi slagati tortu, jer bi vam  mogla otopiti kremu, zato pazite da se ohladi dovoljno da je možete preliti preko kreme.

Oba biskvita premažite bijelom kremom. Zatim preko kreme prelijte čokoladnu glazuru. Ostavite da se ohladi do kraja i stisne. Zatim na jedan biskvit sa bijelom kremom i glazurom stavite pola čokoladne kreme, na kremu stavite drugi biskvit sa bijelom kremom i glazurom i na nju stavite preostalu čokoladnu kremu. Ukrasite slatkim vrhnjem ili čokoladnim mrvicama.

Original recept: Coolinarika – Kinder fantazija

Oglasi

Komentiraj

