KEKSIĆI OD ORAHA


keksići od oraha

Ovi keksići su jedni od onih koji se obavezno nađu na popisu za blagdanske kolače. Istina, blagdani su prošli, ali još uvijek ih možete napraviti da imate što grickati uz kavu ili čaj 🙂

Recept sam davno od nekuda prepisala, u originalu se radi sa maslacem ali ja ih češće radim sa margarinom. Možda će zvučati čudno, jer su obično kolači finiji sa maslacem, ali ovi su mi ukusniji i ljepše mi ispadnu sa margarinom. Ali to je sve stvar ukusa, pa vi sami odlučite hoćete li ih raditi sa margarinom ili maslacem. Meni su fantastični jer inače obožavam marmeladu od šljiva, a još u kombinaciji sa tijestom od oraha…..mmmmm odlični!!

SASTOJCI:

20 dag brašna

10 dag mljevenih oraha

10 dag maslaca

2 žumanjka

12 dag šećera u prahu

marmelada od šljiva

Pomiješajte brašno sa orasima, zatim dodajte maslac, žumanjke i šećer u prahu. Zamijesite tijesto. Od tijesta radite kuglice veličine oraha pa u svaku utisnite rupicu. Ja to radim sa drškom od kuhače, koju svako malo umočim u brašno. Tako mi je najbrže i najlakše 🙂 Marmeladu od šljiva stavite u vrećicu za zamrzavanje, odrežite joj vrh pa njome napunite udubine keksića. Pecite na 180°C 10-12 min.

Po želji možete na svaki keksić staviti polovicu oraha prije nego stavite peći.

Po želji ohlađene keksiće pospite šećerom u prahu.

2 misli o “KEKSIĆI OD ORAHA

Komentiraj

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.