ČOKOLADNI MINI KUGLOFI/MUFFINI


Nedavno sam u Lidlu kupila preslatke male kalupiće u obliku kuglofa. Silikonske. Ljubičaste! 🙂 Idealna stvar za izradu muffina….a voooolim muffine! 🙂

DSC_0074

Došlo je vrijeme da ih isprobam, pa sam odlučila isprobati ih sa ovim provjereno dobrim receptom za muffine 🙂

Iskreno, malo sam se bojala kako će to ići….nisam bila sigurna da li ću ih moći izvaditi iz kalupa a da mi se ne raspadnu ili polome. Jer, ipak su drugačiji od onih običnih okruglih silikonskih kalupića s kojima sam radila, a s njima stvarno ne možeš “fulati”. Ali….nije bilo potrebe za strahom jer se tako lako izvade da sam ja odsad najveći fan ovih silikonskih kalupa 🙂 preporučam da si ih nabavite! Uopće se tijesto ne zalijepi za njih, a vadila sam ih tako da sam ih okrenula i samo malo protresla kalupić i kuglof mi lijepo sklizne na dlan. Mada, kad radim obične muffine volim ih stavljati u svakojake šarene papirnate košarice, nekako mi tako imaju poseban šarm i volim to šarenilo na tanjuru. Tako da neću odustati od papirnatih košarica, ali svakako su ovi kalupi pravo otkriće za mene!

DSC_0059

Ovi muffini su iznimno bogatog čokoladnog okusa jer, vidjet ćete, u njih ide i čokolada i kakao. Kako je rekla moja frendica: “Ovo je čokoladna bomba!” 🙂 a uz to, mekani su, sočni, a i drugi dan (ako vam uopće što ostane za drugi dan!) su fini kao da ste ih tek ispekli!

Potrebno vam je:

5 dag šećera

1 vanilin šećer

10 dag margarina

1 jaje

2 dl mlijeka

2 žlice kakaa

15 dag glatkog brašna

1 prašak za pecivo

20 dag čokolade za kuhanje

DSC_0060

Margarin rastopite i kad se malo ohladi dodajte mu šećer i promiješajte pjenjačom. Dodajte vanilin šećer i jaje. 10 dag čokolade rastopite pa dodajte u smjesu sa margarinom. Dodajte i mlijeko, dobro sve promiješajte. Sada postupno dodavajte i suhe sastojke: prosijani kakao, brašno i prašak za pecivo. Preostalih 10 dag čokolade nasjeckajte i dodajte u smjesu. Stavljajte smjesu žlicom u kalupiće, do 3/4 visine. Pecite u pećnici zagrijanoj na 180°C 20 min.

DSC_0069

Za ukras ih možete preliti rastopljenom čokoladom (tamnom ili bijelom-tako će biti baš efektni) i posipati šećernim mrvicama ili ukrasite sitnim bobičastim voćem.

Ovim receptom ujedno sudjelujem u blogerskoj igri Ajme, koliko nas je u kojoj je domaćica Natalija sa bloga Mystic cakes.

Oglasi

2 thoughts on “ČOKOLADNI MINI KUGLOFI/MUFFINI

  1. Pingback: TOP 10 RECEPATA U 2015 | nešto slatko

  2. Pingback: Ajme, koliko nas je! – 100 recepata sa kakaom – Mystic Cakes

Komentiraj

