STRACCIATELLA CHEESECAKE


stracciatella cheesecake

Ono kad ti se najave gosti koji vole cheesecake, a ti im odlučiš napraviti nešto posebno 🙂

Tako je nastao ovaj cheesecake 🙂

Negdje sam već vidjela ovu kombinaciju sira i čokolade, možda djeluje malo neobično ali je stvarno ukusno! Na sličan recept sam naišla negdje na internetu, pa mi je ostala ta kombinacija u sjećanju i sad je bila prava prilika da ga isprobam. Naravno da se više ne sjećam kako je točno izgledao taj recept pa sam “muljala” po svome, jer mi se nije dalo tražiti po netu 🙂

Što još reći? Paaa…..ovo je zaista brzinski kolač, nisam si mjerila vrijeme, ali mislim da nisam potrošila više od 20 minuta na njega 🙂 A da ne pričam o tome da vam nije potrebna pećnica, što je olakotna okolnost pri ovim visokim temperaturama koje vladaju ovih dana!

Eh da….što se tiče podloge od keksa i mlijeka….osobno sam oduševljena tom podlogom, pa otkad sam je otkrila stalno tako radim! Najčešće se za takve podloge koristi maslac, tako sam radila i ja dok nisam otkrila ovu kombinaciju sa mlijekom. Puuuno mi je bolja, ukusnija. A i znate kako se nekad ta podloga zna mrviti? Meni se to često znalo dogoditi, a sa ovom NIKAD tako da sam stvarno prezadovoljna 🙂

stracciatella cheesecake (1)

PODLOGA:

30-35 dag petit keksa

150 ml mlijeka

KREMA:

500 ml vrhnja za šlag

1 šlagfix

2 žlice šećera

2 vanilin šećera

50 dag svježeg sira

20 dag čokolade

Petit kekse sameljite i pomiješajte ih sa mlijekom. Utisnite smjesu ravnomjerno u okrugli kalup, moj je ∅ 25 cm. Napravite to vlažnim rukama, bit će vam lakše rasporediti smjesu po dnu kalupa.

Vrhnje malo izmiksajte pa mu dodajte šlagfix. Miksajte dalje, pa umiješajte šećer, vanilin šećer i svježi sir. Još malo izmiksajte da se sve poveže.

Čokoladu nasjeckajte. Jedan manji dio ostavite za ukras a preostali dio lagano kuhačom umiješajte u kremu. Izlijte kremu na podlogu i ostavite par sati u hladnjaku. Ukrasite preostalom čokoladom po želji 🙂

stracciatella cheesecake (2)

stracciatella cheesecake (3)

Oglasi

4 thoughts on “STRACCIATELLA CHEESECAKE

  1. Pingback: TOP 10 RECEPATA U 2015 | nešto slatko

  2. Pingback: TORTA OD SIRA I ŠUMSKOG VOĆA | nešto slatko

Komentiraj

