KOLAČ OD KUPINA


kolač od kupina

Ovo je jedan pravi ljetni, lagani kolač!

Smislila ga je jedna žena (majka, kraljica! 🙂 ) koja je mene naučila sve što znam o kuhanju i o pečenju kolača – MOJA MAMA! 🙂

U vrtu su sazrile njene kupine, pa ih je odlučila iskoristiti za kolač i nastala je ova divotica 🙂 moj doprinos u svemu tome je bio taj što sam dojurila kod nje, brzinski okinula par puta mobitelom sliku i potamanila kolač 🙂 zato slika i nije nešto, žurilo mi se, a ova je jedina ispala upotrebljiva 😉

Dobila sam njeno dopuštenje da kolač stavim na blog, pa evo ga:

BISKVIT:

3 jaja

3 žlice šećera

3 žlice brašna

malo praška za pecivo

1 žlica ulja

KREMA:

20 dag kupina

40 dag jogurta

400 ml vrhnja za šlag

4 žlice šećera u prahu

1 vanilin šećer

1 instant želatina

Jaja izmiksati sa šećerom, dodati ulje i na kraju lagano umiješati brašno i prašak za pecivo.

Kupine usitniti u blenderu. Istući vrhnje za šlag. Jogurt pomiješati sa kupinama, dodati šećer u prahu i vanilin šećer. Zatim dodati želatinu i dobro promiješati. Na kraju umiješati istučeno vrhnje i premazati kremu po biskvitu.

Oglasi

One thought on “KOLAČ OD KUPINA

Komentiraj

