ZEBRA ŠNITE


 

Ako me pratite na fejsu onda znate da danas započinjemo sa adventskim kalendarom na stranici 😀 Za one koji ne prate da pojasnim: svaki dan od danas do Badnjaka ću na fb stranici objaviti po jedan recept prigodan za ovo predblagdansko/blagdansko vrijeme. Bit će tu svakakvih recepata, nekih već objavljenih ovdje na blogu, a nekih novih koji tek čekaju svoj red da osvanu ovdje 🙂 Iskreno, jedva sam dočekala ovo! 😀 Iz mnogo razloga, al nekako najviše zbog toga što OBOŽAVAM ovo doba godine, što se počnem ponašati ko malo dijete kad vidim ukrašen grad, što se raspametim kad u dućanima vidim mnoštvo ukrasa, a najnajsretnija sam kad stojim u svojoj kuhinji i počnem peći sitne kolačiće i kad cijela kuća miriši po kolačima 🙂

A kao prvi recept adventskog kalendara odabrala sam (nimalo slučajno) ovu presavršenu pitu! Htjela sam da za prvi dan mora biti neki posebno dobar kolač a ova pita je to u svakom pogledu. Pita koja nas je sve redom oduševila, koja nam se topila u ustima, koja je šutnula Mađaricu sa mjesta br. 1 mojih omiljenih kolača 🙂

Recept za neku sličnu pitu sam pronašla na internetu na jednoj stranici i moljakala mamu da je napravi. Kad je napokon napravila shvatile smo da to nije to, da nešto ne štima sa receptom. Ali nas to nije pokolebalo pa smo udruženim snagama odlučile napraviti tu pitu ponovno, pa smo gruntale i smišljale recept. I tako je nastala ova naša verzija. Zapravo, većinu posla, onog fizičkog, je odradila moja mama (ja sam bila tu samo da lupetam i dajem smjernice kak bi to ja napravila). I to vrhunski 🙂 hvala ti, mama na ovoj prefinoj piti! Btw, radit ćeš je sad opet za Božić, pripremi se 😉

KORE:

30 dag oštrog brašna

30 dag glatkog brašna

10 dag šećera

1 prašak za pecivo

2 pudinga od čokolade

20 dag margarina

2 dl kiselog vrhnja

KREMA:

1 l mlijeka

5 žlica šećera

2 vanilin šećera

4 žlice gustina

4 žlice oštrog brašna

25 dag margarina

10 dag šećera u prahu

Napomena: količina sastojaka za kolač je za veliki lim (od pećnice)!

Pomiješajte obje vrste brašna, šećer, prašak za pecivo i prašak za puding. Dodajte margarin narezan na listiće i kiselo vrhnje i zamijesite tijesto. Ako je potrebno dodajte još malo mlijeka u tijesto (ako vam ispadne pretvrdo). Podijelite tijesto na 5 jednakih dijelova pa razvaljajte i ispecite kore na preokrenutom limu na 200°C.

Pomiješajte brašno, gustin, vanilin šećer i šećer sa malo mlijeka. Preostalo mlijeko stavite da zakuha pa u njemu skuhajte smjesu od gustina. Kad se zgusne maknite sa vatre i ohladite. Margarin izmiksajte sa šećerom u prahu i dodajte u ohlađenu kremu.

Kremom premažite sve kore (osim zadnje). Ukrasite po želji. Mi smo posule mrvicama bijele čokolade i prošarale otopljenom tamnom čokoladom. Vi možete cijeli kolač preliti čokoladnom glazurom ili kako već volite 🙂

 

Oglasi

4 thoughts on “ZEBRA ŠNITE

Komentiraj

