DIPLOMAT KOCKE


Ovo je jedan od jednostavnih i meni omiljenih kolača. Recept je od Dr.Oetkera i super je riješenje kad nemate puno vremena za pripremu, jer je dosta brzo gotov, ako ne računamo hlađenje kreme 🙂

Količina sastojaka je predviđena za manji kolač, pa ako želite da vam ispadne više (kao za normalan, klasični lim za kolače) poduplajte sastojke. Ja sam kupila gotovo svježe lisnato tijesto (već razvaljano) od 275 g, pa sam ga prerezala na pola da dobijem dvije kore. Tako je kolač bio dimenzija cca 25×20 cm.

U kremu po original receptu ide slatko vrhnje, ali sam ja koristila vrhnje za šlag. Ako koristite slatko vrhnje obavezno dodajte kremfix kad miksate slatko vrhnje.

Krenimo na recept, pišem vam kako sam ja radila 🙂

POTREBNO JE:

275 g lisnatog tijesta

KREMA:

2 pudinga od vanilije

4 žlice šećera

500 ml vrhnja za šlag

400 ml mlijeka

I JOŠ:

piškote po potrebi

rum po želji

šećer u prahu

Lisnato tijesto podijelite na dvije jednake kore. Izbockajte ih vilicom. Pecite ih na 200°C 15-ak min.

Prašak za puding pomiješajte sa šećerom i 200 ml vrhnja za šlag. Mlijeko stavite na vatru i kad zakuha dodajte smjesu od pudinga i skuhajte kremu. Ostavite da se ohladi. Izmiksajte preostalo vrhnje za šlag i umiksajte ga u ohlađeni puding. Po želji dodajte 3 žlice ruma.

Jedan list lisnatog tijesta premažite sa polovicom kreme, na to poredajte piškote namočene u mlijeku (ili ih po želji poškropite rumom), preko piškota premažite preostalu kremu. Pokrijte drugim lisnatim tijestom.

Prije posluživanja posipajte šećerom u prahu.

 

 

 

Jedna misao o “DIPLOMAT KOCKE

  1. Pingback: DIPLOMAT KOCKE: Kad nemate puno vremena za pripremu kolača… | http://receptidomacice.com

Komentiraj

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.