NENADOV KOLAČ


nenadov kolač (2)

Recept za ovaj kolač imam već godinama zapisan u svojoj bilježnici, ali nikad ga dosad nisam radila! Dobila sam ga od svoje drage prijateljice koja me uvjeravala da je kolač super i da ga probam. I stvarno sam imala namjeru ubrzo ga isprobati, ali nekako je pao u zaborav. Potpuno nepravedno…..mogu reći sad kad sam ga isprobala.

Stvarno mogu samo žaliti što ga nisam napravila puno prije! Jer….jednostavan je, brz, lagan, jako ukusan, lijepo izgleda. trebam li još što dodati? 🙂

nenadov kolač (3)

BISKVIT:

4 jaja

20 dag šećera

20 dag brašna

2 žlice kakaa

na vrh noža praška za pecivo

KREMA:

2 pudinga od vanilije

1 l mlijeka

6 žlica šećera

UKRAS:

šlag

Odvojite bjelanjke od žumanjaka. Istucite snijeg od bjelanjaka. Postepeno im dodavajte šećer. Zatim dodavajte jedan po jedan žumanjak. Iza svakog dodanog žumanjka dodajte i 1 žlicu vode i malo izmiksajte prije nego dodate drugi žumanjak i tako dok sve ne potrošite. Zatim lagano umiješajte kakao, brašno i prašak za pecivo. Izlijte u lim i pecite na 180°C.

Pudinge skuhajte na uobičajen način, prema uputi na vrećici. Ohladiti.

Kad se biskvit ohladi narezati ga na sitne kocke i pomiješati sa hladnim pudingom. Modelirati po želji i premazati šlagom.

nenadov kolač

Kao što vidite ja sam smjesu izlila u posudu za salatu pa prevrnula na tanjur jer sam htjela dobiti kupolu. A kako nam se bliži zima i sve njene radosti odlučila sam samo premazati šlagom bez nekog posebnog ukrašavanja tako da kolač izgleda kao brdo prekriveno snijegom 🙂

Ovim receptom ujedno sudjelujem u blogerskoj igri Ajme, koliko nas je u kojoj je domaćica Natalija sa bloga Mystic cakes.

Oglasi

Komentiraj

