TORTA OD SIRA I ŠUMSKOG VOĆA


Neki dan sam otišla u Lidl sa namjerom da kupim svježi sir i napravim cheesecake, i to onaj stracciatella cheesecake 🙂 , recept možete pogledati => ovdje.

I tako, dođem ja do sireva i ugledam ovo:

WP_20160618_09_58_03_Pro

svježi sir s vrhnjem s okusom vanilije??! . i kaže: idealan za deserte! 😀

Ja stvarno pojma nemam otkada oni to imaju u ponudi, eto ja sam to taj dan prvi put vidjela. I stojim tako i razmišljam…..šta sad?? A da ja kupim to? Pa da isprobam! I tako je taj sir s okusom vanilije završio u mojoj košarici. Na putu doma već smišljam što i kako s njim. Naravno, cheesecake mi više nije bio ni na kraj pameti, mašta je otišla u drugom smjeru, mozak već napreže vijuge da se sjeti što sve imam doma da iskombiniram…

Kad sam došla doma, prvo sam išla isprobati kakvog je okusa sir, da ne bi bilo da mi nije fino a ja već kolač napravila XD No, nisam se morala bojati, meni je fin, vjerojatno zato što obožavam vaniliju. Pa sam krenula miskati, a sa vama dijelim konačni rezultat i recept. Naravno, umjesto ovog sira možete koristiti obični, vjerujem da bi bilo jednako ukusno 🙂 Biskvit je možda pomalo neobičan, jer u njega ide i svježi sir i mineralna voda, ali meni je jako ukusan. Još davno sam isprobala biskvit na taj način i to mi je uvijek dobro.

BISKVIT:

12,5 dag maslaca

5 žlica šećera

1 vanilin šećer

1 žličica naribane korice limuna

2 jaja

50 ml mineralne vode

13 žlica brašna

1 prašak za pecivo

4 žlice svježeg sira (napomena: ove 4 žlice oduzmete od količine namjenjene za kremu, dakle od 40 dag oduzmete 4 žlice za biskvit)

KREMA:

1 puding od vanilije

500 ml mlijeka

2 žlice šećera

40 dag svježeg sira s vrhnjem s okusom vanilije

1 žličica naribane korice limuna

I JOŠ:

40 dag šumskog voća

1 žlica limunovog soka

4-5 žlica šećera u prahu

Maslac izmiksajte sa šećerom, vanilin šećerom i koricom limuna. Zatim umiksajte jedno po jedno jaje. Sir pomiješajte sa mineralnom vodom, postat će skroz tekuće, pa i to dodajte u maslac. Na kraju dodajte brašno i prašak za pecivo. Izlijte u kalup i pecite na 180°C cca 30 min. Ja sam biskvit stavila peći u nešto manju posudu, pa mi je ispao deblji, no vi slobodno možete staviti u onaj klasični kalup ∅26 cm, mislim da je količinski dovoljno smjese, samo što će vam onda biskvit ispasti tanji.

Puding skuhajte prema uputama na vrećici i ostavite da se samo malo ohladi, a zatim u njega umiješajte svježi sir i koricu limuna pa izlijte preko biskvita. Ostavite da se ohladi.

Voće rasporedite po kremi, više po sredini torte. Od limunovog soka i šećera u prahu napravite smjesu (gledajte da vam bude što gušća, pa po potrebi dodajte još više šećera u prahu nego što sam napisala) pa time premažite voće. Ovu glazuru sam napravila najviše zbog toga što je voće bilo dosta kiselo, pa da to ublažim. Ako koristite neko drugo voće onda vam možda ta glauzra ni neće biti potrebna.

5 misli o “TORTA OD SIRA I ŠUMSKOG VOĆA

Komentiraj

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.