KEKSI S KOMADIĆIMA ČOKOLADE


DSC_0024

Kad god vidite negdje ili se spomenu negdje suhi kolači ili keksići….što vam prvo pada na pamet? Meni odmah u misli dolaze slike snijega, Božića, mirisi bora i friško pečenih kolačića koji se širi cijelom kućom 😀 Ali…..tko kaže da su suhi kolači rezervirani samo za blagdane?? Zašto ih ne bi napravili recimo…..DANAS? 🙂

Ja sam opet odlučila malo eksperimentirati i to upravo sa keksićima!

Volim ih, volim ih jesti, volim ih raditi…..

I nema veze što nije Božić, što nije zima, što nije snijeg….meni je jučer, dok sam ih radila, Božić bio 🙂

DSC_0040

Obožavam taj miris svježe pečenih keksića i ono iščekivanje da se što prije ohlade da ih mogu početi trpati u usta 😀 pogotovo kad krenem raditi nešto novo, a to je…paaaa….vrlo često! 🙂 ne ustručavam se isprobati nove recepte ili promijeniti neke već isprobane. Ja nikad nemam mira, uvijek moram dodati nešto svoje XD

DSC_0036

Tako je bilo i sa ovim keksima, ideja je potekla sa dvije strane: prva – kad sam na jednom stranom blogu vidjela da se ovakvo tijesto za kekse radi sa OTOPLJENIM maslacem. Zainteresiralo me to, jer ja dosad nisam naišla na takav recept pa me zanimalo kako će to ispasti. Kod nas je nekako uobičajeno da se tijesta za kekse rade sa hladnim maslacem u koje se onda dodaju ostali sastojci i umijesi se. Ovdje je postupak malo drugačiji. I druga ideja: osobno sam oduševljena sa Puding keksićima (koje možete pronaći ovdje na blogu) pa sam i u ove kekse dodala prašak za puding. I mogu reći – rezultat uopće nije loš 😀

DSC_0030

Potrebno vam je:

1 jaje

15 dag šećera

18 dag maslaca

25 dag glatkog brašna

1 žličica sode bikarbone

prstohvat soli

2 pudinga od vanilije

10 dag čokolade (ja sam koristila mliječnu, ali vi možete uzeti bilo koju po svom ukusu)

Prvo otopite maslac na laganoj vatri. Ohladite ga! Izmiješajte jaje sa šećerom da dobijete pjenastu žutu smjesu. Polako dodajte otopljeni maslac. Zatim lagano dodajte glatko brašno, sodu, prstohvat soli i prašak za puding. Sve dobro izmiješajte rukama i na kraju dodajte nasjeckanu čokoladu. Pokrijte prozirnom folijom i ostavite u hladnjaku 1 sat. Na lim stavite papir za pečenje. Tijesto izvadite i radite male kuglice. Tijesto će vam biti prilično tvrdo, ali ništa ne brinite, tako mora biti, to je ok! Pećnicu zagrijte na 180°C i pecite keksiće 10-ak min. Nemojte ih odmah vaditi iz lima, ostavite da se malo ohlade, jer dok su još tako vrući su mekani pa da vam se ne raspadaju.

DSC_0025

Oglasi

Komentiraj

