LIMUN MOUSSE


Neki dan mi je javila sestrična da će doći sa dečkom na popodnevnu kavu. To je bilo nenadano i jedna od onih situacija kad ne očekujete goste, pa ni nemate nešto spremno za njih. Srećom, imala sam kolača od dan prije, ali ga je ostalo jako malo, pa sam htjela napraviti još nešto uz to. Tako da sam odjurila s posla ravno doma i smišljala što da napravim. Nije bilo vremena peći neki kolač, a čak i da sam imala vremena nije mi se dalo paliti pećnicu jer je bilo vruće. Pa sam se sjetila ovog deserta koji sam vidjela na Coolinarici i odlučila ga isprobati.

Mogu reći da nam se svidio i sestrična me odmah tražila recept, pa evo i za nju i za vas, danas ga tipkam 🙂

Krema je lagana, osvježavajuća, a začas gotova, jedino je prije posluživanja dobro ohladite. Ja ću vam napisati sa količinama sastojaka po kojima sam ja radila, malo sam “podebljala” količinu jer sam u frižideru imala 25 dag mascarponea pa sam ga htjela cijelog iskoristiti, a i bojala sam se da će mi količina koja piše na Coolinarici biti premalo. Kremu sam slagala u čaše na stalku i meni su ispale 3 čaše (doduše nisam škrtarila 🙂 ).

Dolje u linku možete pogledati original recept 🙂

POTREBNO JE:

25 dag mascarponea

200 ml slatkog vrhnja

3 žlice šećera u prahu (možete staviti i više-ovisi kako tko voli, isprobajte da li vam je dovoljno)

naribana korica i sok limuna

petit keksi

U zdjelu stavite mascarpone, slatko vrhnje, šećer u prahu, koricu i sok limuna. Miksajte mikserom otprilike minutu i pol srednjom brzinom.

Sameljite petit kekse (ja sam iskoristila otprilike pola paketića keksa).

U posudice stavite malo kreme, po njoj posipajte mljevene kekse u malo debljem sloju i gore opet stavite kremu. Posipajte sa malo keksa za ukras.

Original recept: Limun mousse

Komentiraj

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.