STRACCIATELLINA


Pozdrav!

Danas vam tipkam još jedan recept koji sam pronašla na Coolinarici 🙂

Ovaj puta je riječ o torti okusa stracciatelle koju obožavam, tako da sam ovu tortu radila već puno puta. Podloga je od tamnog biskvita, a krema laganaaaa, prefina….. Kao i uvijek, ja vam pišem kako je ja radim , a dolje na linku možete pogledati original recept.

BISKVIT:

3 jaja

6 dag šećera

6 dag oštrog brašna

1/2 praška za pecivo

2 dag kakaa

KREMA:

2 vrećice želatine

500 ml vrhnja za šlag

2 vanilin šećera

2 šlagfixa

500 ml jogurta od stracciatelle

10 dag tamne čokolade

Odvojite žumanjke od bjelanjaka. Bjelanjke istucite u snijeg. Žumanjke izmiksajte sa šećerom. Dodajte im brašno prosijano sa kakaom i praškom za pecivo. Na kraju lagano umiješajte snijeg od bjelanjaka. Izlijte u okrugli kalup Ø26 cm. Pecite na 180°C 10 min.

Izmiksajte vrhnje za šlag s vanilin šećerom i šlagfixom.

Želatinu otopite prema uputama na vrećici. Zatim je umiješajte u jogurt. Tamnu čokoladu nasjeckajte pa i nju umiješajte u jogurt. Umiješajte i istučeno vrhnje za šlag i sve lagano promiješajte i izlijte na biskvit. Ostavite u hladnjaku par sati, najbolje preko noći. Za dekoraciju posipajte čokoladnim mrvicama.

U originalnom receptu na kremu ide čokoladna glazura ali je ja nikad ne radim, ovako mi je bolje. Također, umjesto stracciatella jogurta možete koristiti obični ili od vanilije, ali onda u kremu stavite 20 dag nasjeckane tamne čokolade. Meni je stracciatella jogurt jako ukusan pa nisam nikad dosad isprobavala sa običnim jogurtom, tako da vam ne mogu reći da li ima razlike u okusu, ako isprobate obje verzije javite dojmove 🙂

Izvor: Stracciatellina

Oglasi

Komentiraj

