ČOKO LIMUN MUFFINI


Hej, ljudi! Ajmo malo uljepšat ovaj tmurni dan sa čokoladnim muffinima, jaaako čokoladnim muffinima osvježenim sa limunovom koricom. S obzirom da muffine jako često radim, ovo je sad već predugo razdoblje da nisam objavila nikakav recept za njih XD

Pa, eto, danas to ispravljam 😉

Ovo je još jedan recept sa Coolinarike, a ja ću vam, kao i uvijek, napisati kako sam ja radila, a dolje možete pronaći link na original recept.

Zadovoljna sam sa ovim receptom, muffini su ukusni, čokoladni, a kako ide i limunova korica u smjesu, malo se osjeti i sviđa mi se ta kombinacija limuna i čokolade.

POTREBNO JE:

32 dag brašna

1 prašak za pecivo

12 dag šećera

1 vanilin šećer

250 ml mlijeka

80 ml ulja

3 dag gustina

korica 1 limuna

20 dag čokolade

Pjenjačom izmiješajte jaja, vanilin šećer i šećer. Dodajte ulje i mlijeko. Zatim dodavajte brašno, prašak za pecivo, gustin, naribanu koricu limuna. Sve dobro promiješajte da se sjedini i dodajte nasjeckanu čokoladu. Smjesom punite košarice za muffine i pecite na 180°C 25 min.

Izvor: Coolinarika – coko limun maffini

Komentiraj

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.