FERRERO KEKSI


Kao i svake godine pred Božić tako i ove, uz sve kolače koje najčešće radim, obavezno isprobam i nešto novo. Ove godine sam htjela još malo više isprobavati nego inače…pod tim mislim da sam si pripremila bar 10-ak vrsta kolača koje sam pronašla na internetu ili u svojoj bilježnici XD koje sam svakako htjela napraviti i još sam u glavi vrtila što bih mogla napraviti sa nekim, ajmo reć´, “ostacima” – drugim riječima htjela sam isprazniti kredenac i frižider od sastojaka koji su mi preostali od nekih ranijih dana.

Naravno, nemoguće je bilo sve to isprobati i napraviti, pogotovo zato jer mi nekako ovih dana baš ništa nije išlo od ruke. Znate ono kad radite neki kolač 100 puta i uvijek je sve ok i onda ga krenete raditi 101. put i ispadne katastrofa?? Eeee, tako je bilo meni cijeli ovaj tjedan sa svakim kolačem kojeg sam se primila XD Pa sam si mislila….”A kud ćeš sad isprobavati nekaj novo kad ti ni ovo kaj uvijek radiš nejde?” No, nisam se dala pokolebati 😀 I u cijelom tom kaosu u mojoj kuhinji nastali su ovi keksi, pa za ovaj Božić ipak imam za vas novi recept  🙂

Lješnjaci i čokolada su glavni sastojci ovih keksa, pa sam ih zbog toga i nazvala Ferrero 🙂 Ja sam koristila čokoladne listiće, ali vi, naravno, možete koristiti čokoladu za kuhanje ili čak i mliječnu čokoladu koju sitnije nasjeckajte.

Kekse ćete vrlo lako i brzo napraviti, lijepo će se uklopiti za vaš blagdanski stol, ali isto tako će savršeno odgovarati za grickanje uz kavu ili čaj 🙂

KEKSI:

25 dag maslaca ili margarina

50 dag oštrog brašna

1 prašak za pecivo

10 dag šećera

1 vanilin šećer

1 žlica kakaa

2 jaja

10 dag čokoladnih listića (ili čokolade nasjeckane na kockice)

10 dag sjeckanih lješnjaka

GLAZURA:

10 dag čokolade za kuhanje

3 žlice ulja

Margarin ili maslac narežite na listiće i dodajte mu prosijano brašno, prašak za pecivo, kakao, šećer, vanilin šećer i jaja. Malo premijesite rukama, pa dodajte čokoladu i lješnjake. Zamijesite tijesto. Od smjese radite male kuglice i slažite na lim obložen papirom za pečenje. Između kuglica ostavite malo razmaka jer će tokom pečenja malo ići u širinu. Pecite na 180°C 10-ak min.

Otopite čokoladu za kuhanje sa uljem na laganoj vatri. Time prošarajte pečene kekse.

 

 

2 misli o “FERRERO KEKSI

Komentiraj

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.