SURPRISE CUPCAKES


 

Pozdrav!

Ako me pratite na fejsu i instagramu prošli vikend ste mogli vidjeti da sam radila ove cupcakese. Sada napokon tipkam recept, jer mi je cijeli tjedan bio užurban i nikako nisam stigla.

Ovi cupcakesi su nastali sasvim slučajno. Jedan dan su mi došle sestične na kavu, pa smo uz kavu radile i palačinke. Ja sam nam za punjenje/preljevanje napravila kremu od vrhnja za šlag i čokolade, dio sa bijelom i dio sa tamnom čokoladom. A kako se ja uvijek bojim da će nečega faliti napravila sam previše. XD Inače nikako ne volim bacati hranu i uvijek se trudim pronaći način da iskoristim sve što mi ostane, pa mi je tako bilo žao baciti i te kreme. A prilika da ih iskoristim se ukazala već idući dan kad sam se dogovorila sa prijateljicom da odemo na izlet kod mojih na vikendicu. Mene je, naravno, zapalo da donesem desert, pa sam napravila kolač i, u trenutku inspracije 😀 , i ove cupcakese.

Nisam baš tip osobe koji će sam sebe hvaliti, aliiiii danas moram! …..ovo je ispalo savršeno!! 😀 Biskvit mekan, sočan, kreme prefine same po sebi, to vjerojatno znate i sami, jer ste sigurno barem jednom u nekom receptu naletili na ovakvu vrstu kreme.

No, dosta priče, krenimo na recept 🙂

 

CUPCAKES:

2 jaja

5 žlica šećera

20 žlica glatkog brašna

3 žlice kakaa

1 prašak za pecivo

malo soli

2 dl mlijeka

1 dl ulja

2 žličice ekstrakta vanilije

2 dl vruće vode

PUNJENJE:

2 dl vrhnja za šlag

20 dag bijele čokolade

KREMA:

2 dl vrhnja za šlag

20 dag čokolade za kuhanje

Prvo napravite kreme. Vrhnje za šlag i bijelu čokoladu otopite na laganoj vatri. Pazite da vam ne zakipi. Isto napravite sa čokoladom za kuhanje. Obje smjese ostavite u frižideru par sati da se dobro ohlade i stisnu. Najbolje bi bilo da ostavite preko noći.

Pjenjačom razmutite jaja sa šećerom. Dodajte mlijeko, ulje i ekstrakt vanilije. Lagano ulijte vruću vodu. Zatim dodajte brašno, prašak za pecivo, prstohvat soli i kakao. Time napunite kalupe za muffine i pecite na 180°C 20-ak min. Ostavite da se ohlade.

Ohlađenim muffinima izdubite rupu u sredini. Uzmite kremu od bijele čokolade i njome napunite rupe. Kremu od tamne čokolade izmiksajte. Stavite je u slastičarsku vrećicu i naštrcajte je na svaki muffin.

Naravno, možete napraviti i obrnuto – puniti muffine tamnom kremom, a svijetlu izmiksati i ukrasiti muffine. A ako volite klasične muffine pa ne želite raditi kremu, onda napominjem da u smjesu stavite više šećera! Ja sam stavila malo zbog toga što su ove kreme dosta slatke same po sebi pa nisam htjela da mi sve to skupa bude preslatko.

Ovim receptom ujedno sudjelujem u blogerskoj igri Ajme, koliko nas je u kojoj je domaćica Natalija sa bloga Mystic cakes.

A ovako to izgleda iznutra:

surprise cupcakes (1)

Oglasi

3 thoughts on “SURPRISE CUPCAKES

  1. Pingback: Ajme, koliko nas je! – 100 recepata sa kakaom – Mystic Cakes

Komentiraj

