PINKY TORTA


Danas vam tipkam još jedan recept koji mi već dugo stoji u ladici čekajući na objavu 🙂

Ovu tortu sam radila krajem ljeta, dok nas je sunce još jako grijalo i dok nisu stigle hladnoće, tako da je bilo idealno vrijeme za jednu takvu koja je lagana i osvježavajuća.

BISKVIT:

4 žlice šećera

1 žlica ekstrakta vanilije

10 dag maslaca

4 jaja

6 žlica brašna

1 prašak za pecivo

20 dag šumskog voća

KREMA:

50 dag svježeg sira

40 dag grčkog jogurta

4 žlice šećera

1 vanilin šećer

1 učvršćivač za šlag

25 dag šumskog voća

Napomena: koristila sam zamrznuto šumsko voće u pakiranju 45 dag pa sam ga tako i podijelila otprilike pola za biskvit, pola za kremu. Vi možete staviti više ili manje, sve prema ukusu 🙂

Maslac otopite. Pomiješajte šećer i ekstrakt vanilije pa dodajte otopljeni maslac i promiješajte. Odvojite bjelanjke od žumanjaka. Bjelanjke istucite u snijeg. Žumanjke dodajte u smjesu šećera i maslaca. Zatim dodajte i prosijano brašno pomiješano sa praškom za pecivo. Na kraju umiješajte snijeg od bjelanjaka. Izlijte u kalup Ø 26 cm. Po tijestu rasporedite šumsko voće (ako koristite zamrznuto nije ga potrebno odmrzavati). Pecite na 180°C 20-25 min.

torta-od-sira-i-sumskog-voca-7

Izmiksajte sir, grčki jogurt, šećer, vanilin šećer i učvršćivač. U to lagano umiješajte šumsko voće (ovaj dio voća vam mora biti odmrznut! ako koristite zamrzuto). Krema će vam, kako ćete miješati, od voća poprimati lagano rozu boju, zbog toga sam tortu i nazvala PINKY 🙂 Kremu premažite preko ohlađenog biskvita. Ukrasite po želji.

Kao što vidite, ja nisam ukrašavala, zato jer sam vrlo malo miješala voće pa je krema poprimila bijelo-rozi mramorni efekt, pa mi je to nekako samo po sebi bilo dovoljan ukras 🙂 Nažalost, na slikama se to ne vidi, nikako nisam uspjela uslikati da se primjeti 😦 ali napominjem, ako ćete željeti da i vama bude tako, drugi dan vam se taj mramorni efekt više neće primjetiti jer će krema skroz poprimiti rozu boju. Barem je tako bilo kod mene.

Komentiraj

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.