BONITA


bonita (3)

S obzirom na ove vruće dane koji su nas dostigli, donosim vam jedan brzi, jednostavni recept bez pečenja 🙂

Recept sam pronašla na Coolinarici, radila sam ga već više puta jer je sav kreeemast, a to obožavam ❤

Pišem vam kako sam ga radila ja, a original možete pogledati dolje u linku. Najčešće se dogodi da nešto promijenim u receptu, pa nije ni ovaj bio iznimka, ali izmjene su vrlo male – obično smanjujem količinu šećera, i ovdje je to bio slučaj, između ostalog 🙂

bonita

Potrebno je:

30 dag petit keksa

2 l mlijeka

5 pudinga od vanilije

12 žlica šećera

1 margarin za kreme

15 dag mliječne čokolade

čokoladne bananice (količina ovisi o veličini lima i koliko tko želi staviti)

2 dl vrhnja za šlag

20 dag milka choko drinka (ili neki drugi kakao napitak)

bonita (2)

U lim poslagati petit kekse. U 2 l mlijeka skuhati pudinge i šećer. Odmah u vruće umiješati margarin i dobro promiješati da se sav margarin otopi. Kremu podijeliti na dva dijela. U jedan dio staviti preostale kekse (samo ih izlomite na manje komadiće) i mliječnu čokoladu. Preliti preko petit keksa. Na to poslagati bananice. Ja sam slagala cijele, ali možete ih i nasjeckati na komadiće pa poslagati po kremi. Meni je trebalo 24 kom. Zatim preko njih preliti žuti dio kreme. Savjet od mene: ovaj postupak radite brzo da vam se žuti dio kreme ne ohladi jer ćete je onda teže premazati preko bananica. Dakle, najbolje je da si unaprijed pripremite sve što vam treba, ako režete bananice narežite ih prije. Ostaviti da se kolač ohladi  Izmiksati vrhnje za šlag sa kakaom i premazati preko kolača. Gore bogato posipati preostalim kakaom.

Izvor: Coolinarika

Oglasi

Komentiraj

