KREMŠNITE (bez jaja)


kremšnite bez jaja

Kremšnita – kraljica svih kolača 🙂

Kremšnita je sigurno najpoznatiji kolač. Nema tko je nije probao, u ponudi je u svakoj slastičarnici. A vjerujem da nema osobe koja je ne voli (barem ja ne poznajem nijednu!).

Kremšnite ne radim često, a kad ih radim uvijek koristim recept koji mi je dala moja teta, po tom receptu su mi stvarno naj, najfinije! 🙂

No, kada sam naletjela na ovaj recept u koji ne idu jaja, odlučila sam isprobati pa da vidim kak će to izgledati. Ispale su super, jako su fine, no meni su i dalje draže one tetine. Ali je zato moja sestrična izjavila da su joj ovo najbolje kremšnite koje je ikad probala 😀

Pa isprobajte i vi, vjerujem da nećete požaliti! 🙂

Sastojci:

4 pudinga od vanilije

20 dag gustina

2 l mlijeka

3 vanilin šećera

250 ml vrhnja za šlag

15 dag šećera

lisnato tijesto (ili petit keksi)

Prah za puding i gustin razmutiti u 400 ml mlijeka, a ostatak mlijeka staviti da zakuha sa šećerom i vanilin šećerom. Kad zavrije uliti smjesu od pudinga i skuhati kremu. Ostaviti da se ohladi. Vrhnje za šlag istući i dodati u ohlađenu kremu.

Jedan list lisnatog tijesta izbockati vilicom i ispeći i kad se ohladi na njega izliti kremu. Drugi list lisnatog tijesta narezati na kocke, također izbockati vilicom i ispeći pa poslagati po kremi. Naravno, možete ga ispeći i u komadu kao i prvi list, ali ovako ćete kasnije lakše kremšnite narezati 🙂

Umjesto lisnatog tijesta možete koristiti petit kekse.

Prije posluživanja obilato posipati šećerom u prahu.

Izvor: Coolinarika

Komentiraj

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.