KREM KOLAČ


Još uvijek me drži manija pečenja voćnih kolača  XD  U zadnje vrijeme kad želim napraviti neki kolač i počnem listati svoje bilježnice obavezno mi oči zapinju na receptima onih voćnih 🙂

Htjela sam opet isprobati nešto novo, što još nisam radila, a ovaj recept sam pronašla u knjižici recepata “Naši najljepši voćni kolači”. U originalnom receptu idu maline i borovnice, ali ja sam imala zamrznuto šumsko voće pa sam koristila to.

Kolač je onako….pa pomalo ljetni, zapravo. Kao prvo, ne koristite pećnicu, kao drugo, baš je osvježavajući. 🙂 A nije naodmet reći da ima puuuuno kreme, dvije vrste kremica koje savršeno pašu jedna s drugom.

PODLOGA:

15-20 dag petit keksa

PRVA KREMA:

800 ml mlijeka

12 dag šećera

25 dag griza

2 vanilin šećera

45 dag šumskog voća

DRUGA KREMA:

800 ml mlijeka

2 pudinga od vanilije

2 burbon vanilin šećera

12 dag šećera

UKRAS:

500 ml slatkog vrhnja

Na dno kalupa poredajte petit kekse.

Ako koristite zamrznuto voće, izvadite ga da se odmrzne i ocijedi.

Griz razmutite s malo mlijeka, a ostatak mlijeka zajedno sa šećerom stavite na vatru i kad zakuha dodajte griz i skuhajte. Maknite s vatre, dodajte vanilin šećer i odmah vruće prelijte preko petit keksa.

Kad se krema ohladi po njoj rasporedite voće.

Prašak za puding i burbon vanilin šećer razmutite sa malo mlijeka. Ostatak mlijeka stavite da zakuha pa u tome skuhajte puding. Prelijte preko voća. Ostavite preko noći da se dobro ohladi i stegne.

Izmiksajte slatko vrhnje i njime ukrasite kolač.

Komentiraj

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.