HAPPY CAKE


Bok društvo!

Evo NAPOKON sam uhvatila malo vremena da vam otipkam jedan receptić. Zapravo je idealno vrijeme za njega, s obzirom na to da nam je napokon zatoplilo….nećete morati koristiti pećnicu, jako je brzo gotov, a voće mu daje onu osvježavajuću notu koja nam svima paše kad je vruće 😀 to je još jedan u nizu kolača koje sam radila a da je u njemu kombinacija voća i griza, a što da kažem…..volim tu kombinaciju 🙂

Pa kad sam vidjela recept na Coolinarici morala sam isprobati i taj XD

Pišem vam kako sam ja radila, sa vrlo, vrlo malim izmjenama.

PODLOGA:

petit keksi

VOĆNA KREMA:

1/2 kg šumskog voća (možete koristiti i neko drugo, po želji)

18 žlica šećera

6 dl vode

14 žlica griza

BIJELA KREMA:

1 l mlijeka

3 žlice gustina

10 žlica griza

10 žlica šećera

GLAZURA:

1,5 dl mlijeka

2,5 dag margarina

20 dag čokolade za kuhanje

U lim poslažite petit kekse.

U lonac staviti vodu, voće i šećer. Stavite kuhati. Prije vrenja dodajte griz. Miješajte pjenjačom. Kuhajte 3-5 min. Odmah vruće preliti preko petit keksa.

6 dl mlijeka staviti kuhati, a preostalo mlijeko pomiješati sa grizom, gustinom i šećerom. Ukuhati u vruće mlijeko i kuhati 5 min. Odmah vruće preliti preko voćne kreme.

Zajedno zagrijte mlijeko, margarin i čokoladu za kuhanje i kad se otopi prelijte preko kolača.

Izvor: Coolinarika – Happy cake

Oglasi

Komentiraj

