TROBOJNI KOLAČ


trobojni kolač

Isprobala sam još jedan recept sa Coolinarike i jako mi se svidio pa ga dijelim s vama 🙂

Poprilično je jednostavan za napraviti, a kremasti 🙂 što je meni jako bitno 😉

I u biskvitu i  u kremi sam smanjila količinu šećera, jer mi se po originalnom receptu činilo previše. Pogotovo količina u kremi gdje ide i Linolada koja je sama po sebi dosta slatka. Pa vam ja pišem onako kako sa ja radila, a želite li pogledati original kliknite dolje na link  🙂  Ako me pratite već ste sigurno primjetili da volim gotovo svaki recept prilagoditi sebi, pogotovo kad je šećer u pitanju jer ne volim preslatke kolače, pa tako ni ovaj nije bio iznimka 🙂

BISKVIT:

3 jaja

300 ml mlijeka

250 ml ulja

20 dag šećera

1 vanilin šećer

40 dag brašna

1,5 žličica praška za pecivo

KREMA:

700 ml mlijeka

5 žlica šećera

2 vanilin šećera

20 dag bijele Linolade

10 dag gustina

200 ml slatkog vrhnja

naribana čokolada za posipanje (količina po želji – ja sam koristila 10 dag)

Odvojite bjelanjke od žumanjaka. Bjelanjke istucite u čvrsti snijeg, postepeno dodavajte šećer i vanilin šećer. Zatim nastavite miksati i dodavajte žumanjke, mlijeko, ulje, brašno i prašak za pecivo. Izlijte u lim i pecite na 180°C 20-25 min.

Gustin razmutite sa malo mlijeka. U preostalo mlijeko stavite šećer, vanilin šećer i Linoladu pa stavite na vatru. Kad provri u to zakuhajte razmućeni gustin. Ostavite da se ohladi. Kad se ohladi kremu dobro razmutite mikserom i postupno u tankom mlazu dodavajte TEKUĆE slatko vrhnje. Dobro sve izmiksajte da se poveže. Premažite preko biskvita i pospite naribanom čokoladom.

Izvor: Coolinarika

Oglasi

Komentiraj

