BRZA TORTA SA JAFFA KEKSIMA


 

Ne znam kako kod vas, ali kod mene se za Božić uvijek radi hrpa kolača….najviše onih sitnih, a ja uvijek zapnem da napravim i nešto kremasto, najčešće tortu. I onda nekako već kad krene Advent krenem i ja sa pečenjem sitnih kolačića da bih sve stigla, no ove godine debelo kasnim….tek sam jučer započela i, ko za inat, ništa mi nije išlo od ruke :/

Neki od sitnih kolača su već tradicionalno za našim blagdanskim stolom, no ja uvijek nađem još par vrsta nekih novih koje želim isprobati, pa sam tako i jučer krenula sa isprobavanjem novih recepata i nisam baš bila zadovoljna postignutim. Kad sam vidjela u kojem smjeru sve to ide jednostavno sam digla ruke od svega i odlučila danas nastaviti i vidjeti kakve ću biti sreće 🙂

No, ne bi ja bila ja da se onda nisam odlučila utješiti sa nečim slatkim, a s obzirom na to kako je već bilo predvečerje, nije mi se dalo do dućana i nisam htjela puno komplicirati pa sam iskemijala ovu jednostavnu i brzu tortu od sastojaka koje sam imala kod kuće. Nekako me u zadnje vrijeme baš idu ti brzinski kolači XD

Ujedno vam ovo može biti i prijedlog za božićnu tortu, upravo zato što je jako brzo gotova, pa vam priprema neće oduzeti previše vremena, a svi znamo koliko puno posla i malo vremena imamo pred blagdane.

Dakle, podloga je vrlo jednostavna – od plazma keksa i soka od naranče. Možete li vjerovati da je ovo prvi put da sam isprobala Plazma kekse! Nedavno su bili negdje na akciji pa sam ih kupila iz znatiželje baš da vidim kakvog su okusa i da isprobam kako pašu u kolače jer sam primjetila da ima jako puno recepata u koje idu baš ti keksi. Zapravo sam htjela od njih napraviti kuglice, ali su ipak završili u torti XD I mogu vam reći da sam baš zadovoljna, čak su mi bolji od Petit keksa. Inače u podlogu od keksa uvijek stavljam mlijeko (ili kombinaciju mlijeka i slatkog vrhnja) a sad sam namjerno stavila sok od naranče da bi se lijepo uklopilo sa Jaffa keksima koje sam stavila u kremu. Krema je najobičnija od pudinga koju sam podijelila na dva dijela da bih u sredinu poslagala Jaffa kekse. Rezultat je fina, pomalo osvježavajuća tortica 🙂

PODLOGA:

30 dag plazma keksa

2 dl soka od naranče

KREMA:

1 l mlijeka

3 pudinga od vanilije

6 žlica šećera

12,5 dag margarina za kreme

OSTALO:

1-1,5 kutija Jaffa keksa

2 dl vrhnja za šlag

Plazma kekse sameljite i pomiješajte sa sokom od naranče. Na podlogu na kojoj će vam biti torta stavite obruč od okruglog kalupa (moj je Ø26 cm), u to stavite smjesu i utisnite je ravnomjerno rukama.

Prašak za puding i šećer pomiješajte sa malo mlijeka, a preostalo mlijeko stavite da se zagrije. Kad zakuha ulijte smjesu od pudinga i skuhajte. Prekrijte prozirnom folijom i ostavite da se ohladi. U ohlađeno umiksajte omekšali margarin.

Preko podloge premažite 1/3 kreme, pa na kremu poslažite Jaffa kekse čokoladnom stranom prema dolje. Biskvitnu stranu Jaffa keksa prije slaganja umočite u sok od naranče. Preko Jaffa keksa premažite preostalu kremu.

Vrhnje za šlag izmiksajte i njime premažite i ukrasite tortu.

Kako je kod vas za Božić? Pečete li i vi puno vrsta kolača? Koje? Nađe li se i kod vas na blagdanskom stolu neka torta?

8 misli o “BRZA TORTA SA JAFFA KEKSIMA

  1. Odlična tortica, super si je iskombinovala! 🙂 Slažem se da je plazma definitivno bolja od petit keksa jer ima taj neki specifični i prepoznatljivi ukus. 🙂 Ja je obožavam, mada nekad mi čak bude žao da je stavljam u tortu jer nema ništa bolje od mlevene plazme sa mlekom za večeru. 😀 Na tome sam odrasla, a i dan danas obožavam takvu bebi hranu. 😀 A što se tiče priprema za Božić, samo polako…ja ne samo da kasnim nego još uvek nisam definitvno smislila ni šta ću sve praviti… 😉

    Liked by 1 person

  2. dobar recept… Nema boljeg od Plazma keksa za sve te kolače… Moj klinac obožava kada Plazma keks pomešam sa žele bonbonama, seckanim čokoladnim bananicama, malo fante i istoplenog putera. Od toga napravim smesu i prelijem čokoladom. Omiljena torta za svaki rođendan… 🙂

    Liked by 2 people

Komentiraj

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.