ČUPAVI CHEESECAKE


čupavi cheesecake

Čizzzzz…… 🙂

Jedan od najpopularnijih kolača je zasigurno cheesecake. Recepata ima raznoraznih, od onih klasičnih do malo modernijih verzija, izbor je stvarno velik! A s obzirom na to da je to jedna od najpopularnijih slastica, nije naodmet još jedan recept više 🙂

Ovaj je odavno u mojoj bilježnici, prepisan iz nekog časopisa, ali tek sada sam ga prvi put isprobala. I moji “kušači” i ja smo i više nego zadovoljni rezultatom (čitaj: okusom)! 🙂

Jedina zamjerka (moja) je to što se prilikom pečenja smjesa poprilično nadigne, ali kad je gotov i kad je izvađen iz pećnice i poprilično padne :/ to me malo iznerviralo, paaaa…..što se tiče izgleda nisam baš bila zadovoljna i mislila sam da ovaj recept neću niti staviti na blog. I stvarno sam se bojala kakvog će uopće biti okusa, jer sam mislila da kolač nije uspio (dogodi nam se svima, jel da?). Međutim, kad smo ga isprobali i svi jednoglasno zaključili da je stvarno ukusan i dobar odluka je ipak pala u korist objave 🙂 bez obzira na izgled 🙂

TIJESTO:

15 dag brašna

8 dag maslaca

1 jaje

1 žlica kakaa

4 dag šećera

NADJEV:

4 jaja

50 dag svježeg posnog sira

25 dag mascarponea

2 vanilin šećera

16 dag šećera

3 žlice gustina

POSIP:

13 dag brašna

1 žlica kakaa

10 dag šećera

10 dag maslaca

Umijesite prhko tijesto od brašna, maslaca, jajeta, kakaa, šećera i dodajte 1-2 žlice vode. Zamotajte u prozirnu foliju i držite u hladnjaku 30 min. Za to vrijeme napravite nadjev i posip. Odvojite žumanjke od bjelanjaka. Istucite bjelanjke sa prstohvatom soli u snijeg. Izmiksajte posni sir i mascarpone, dodajte žumanjke, vanilin šećer, šećer i gustin. Dobro izmiksajte. Zatim lagano kuhačom u smjesu dodajte istučene bjelanjke. Za posip izmiješajte brašno, kakao i šećer, dodajte maslac pa izmiksajte  tako da dobijete mrvice. Tijesto razvaljajte, stavite u kalup Ø26 cm. Napravite od tijesta povišeni rub. Na tijesto izlijte nadjev, pa po njemu posipajte mrvičastu smjesu tako da prekrijete sav nadjev. Pecite na 180°C 45-50 min. Po želji, kad se ohladi možete posipati šećerom u prahu.

Oglasi

Komentiraj

