PROLJETNI KOLAČ


proljetni kolač

Hej! Kod mene oblačno, u jednom trenutku se spustila i jaka kiša, pa sam baš zbog toga odlučila danas objaviti ovaj recept koji već samim svojim imenom asocira na ljepše dane. Otjerajmo kišu i dozovimo vedro i šareno proljeće natrag 🙂

Recept je sa Coolinarike i radila sam ga više puta jer je stvarno odličan! Okusom pomalo podsjeća na Ledeni vjetar, ali izradom ni malo, potpuno se drugačije radi.

Jedina mala zamjerka može biti to što se ne da baš onako lijepo i uredno narezati (ili je možda stvar u tome što ja imam tupi nož i nespretna sam hihi XD ). A to se vidi i po ovoj jednoj jedinoj slici koja je ispala uspješna, zato jer je slikano odozgora. A poslikala sam ih hrpu, posebno onako u ravnini jer sam htjela da se lijepo vide slojevi, al jednostavno nije išlo :/ sve mi je izgledalo užasno neuredno pa sam odustala. Možda drugom prilikom bude bolje 😀

Opet sam mrvicu drugačije radila, nisam koristila slatko vrhnje nego vrhnje za šlag, pa vam pišem svoj postupak, no zavirite na Coolinariku da vidite original recept.

Mala napomena: ja ga uvijek radim u velikom limu (po dimenzijama kao lim od pećnice, samo što je ovaj moj dubok, a ne plitki, pa ako imate takav najbolje da radite u njemu jer po ovim količinama u receptu je takav veliki lim taman!).

BISKVIT:

3 jaja

12 žlica šećera

12 žlica mlijeka

12 žlica ulja

15 žlica brašna

1/2 praška za pecivo

KREMA 1:

1,5 l mlijeka

4 pudinga od vanilije

15 žlica šećera (ja stavim 9-10)

15 dag margarina

KREMA 2:

0,5 l vrhnja za šlag

20 dag čokolade za kuhanje

I JOŠ:

banane

kivi

Izmiksajte jaja i šećer. Dodajte ulje i mlijeko. Zatim dodajte brašno i prašak za pecivo. Izlijte u lim i pecite na 180°C 15-ak min.

Odvojite malo mlijeka i s njim razmutite puding i šećer. Preostalo mlijeko stavite na vatru i kad zakuha umiješajte smjesu od pudinga. Skuhajte. Ostavite da se ohladi. U ohlađeno umiksajte omekšani margarin. Izlijte na biskvit.

Kivi i banane očistite i narežite na ploškice. Banane nakapajte s malo limunovog soka da vam ne potamne. Voće poslažite po kremi.

Čokoladu nasjeckajte. Vrhnje za šlag izmiksajte i u to dodajte nasjeckanu čokoladu. Time premažite voće. Ukrasite nasjeckanom čokoladom.

Izvor: Proljetni kolač – Coolinarika

Komentiraj

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.