BROWNIES


Dragi moji sretan vam i blagoslovljen Uskrs!! Nadam se da vam je blagdanski stol bio pun slanih i slatkih delicija i da ste lijepo proslavili u krugu svojih najdražih 🙂

Ja danas neću puno duljiti, jer vam pišem recept za browniese koji su, vjerujem, svima jako dobro poznati 🙂 ima puno recepata za browniese, to je stoga što recept svatko može prilagoditi sebi i svom ukusu 🙂 tako sam i ja prije tjedan-dva odlučila napraviti ovaj kolač, ali bez nekog posebnog recepta. Jednostavno sam stavljala sastojke onako po mom guštu 🙂

POTREBNO JE:

30 dag čokolade za kuhanje

12,5 dag maslaca

5 žlica šećera

4 jaja

1 žlica ekstrakta vanilije

10 dag brašna

2 šake nasjeckanih badema

2 šake nasjeckanih lješnjaka

GLAZURA:

kupovna glazura (preljev) od mliječne čokolade

Odmah napominjem da što se tiče glazure možete ju napraviti i sami, ne morate kupovati. Ja sam imala doma tu gotovu glazuru koju sam kupila u Lidlu pa sam iskoristila to. Također, bademe i lješnjake možete nasjeckati na sitnije ili na krupnije, kako vam više odgovara, ja sam ih nasjeckala na krupno jer sam htjela da se baš osjete kad se zagrize u kolač 🙂

Maslac i čokoladu zajedno otopite. Dodajte im šećer i prstohvat soli (ona će pojačati okus čokolade). Ostavite da se ohladi. Zatim pjenjačom umiješajte jedno po jedno jaje, ekstrakt vanilije, brašno, bademe i lješnjake. Izlijte u lim (manji) i pecite na 180°C cca 25 min. Prelijte glazurom.

 

Oglasi

Komentiraj

