BEČKE KOCKE


bečke kocke (1)

Kad gledam po internetu ili po receptima svojih prijateljica ovaj kolač ima više naziva: bečke kocke, čudo od čokolade, čokoladne kocke…..

Ovo je prava čokoladna bomba kojoj nitko neće moći odoljeti 🙂 apsolutno svi vole ovaj kolač 😀

Ja sam recept davno dobila od prijateljice 🙂 sjećam se da je u to vrijeme bio jako popularan, svi su ga radili, i za obične popodnevne kavice i za sve vrste proslava. I ja sam ga radila više puta, no, kako u to vrijeme gdje god si došao su na stolu bile bečke kocke, jednostavno smo ga se nekako zasitili i sad ga nisam radila jaaaako dugo!

A kako imam jednog malog obožavatelja ovog kolača, moje kumče 😀 , koji mi je sa mamom došao u goste, tako sam recept izvukla van i odlučila ga napraviti za njega. Dovoljno je reći da smo cijeli protvan ispraznili u jednom danu XD

BISKVIT:

4 jaja

10 dag šećera

20 dag margarina

10 dag čokolade za kuhanje

4 žlice brašna

1 prašak za pecivo

KREMA:

500 ml slatkog vrhnja

20 dag čokolade za kuhanje

Odvojiti žumanjke od bjelanjaka. Istući snijeg od bjelanjaka. Margarin i čokoladu zajedno otopiti na laganoj vatri i ostaviti da se ohladi. Žumanjke izmiksati sa šećerom. Dodati otopljenu čokoladu sa margarinom. Na to prosijati brašno s praškom za pecivo. Lagano kuhačom u to umiješati snijeg od bjelanjaka. Izliti u lim i peći na 180°C 15-ak min.

Slatko vrhnje i čokoladu staviti na laganu vatru da provri. Dobro izmiješati da se sva čokolada istopi i poveže sa vrhnjem u glatku smjesu. Vruće izliti na biskvit. Kad se ohladi na sobnoj temperaturi stavite u hladnjak.

Kolač je najbolje raditi dan prije tako da vam se krema dobro stisne, jer ako je dovoljno ne ohladite bit će vam premekana.

bečke kocke (2)

2 misli o “BEČKE KOCKE

  1. Pingback: BEČKE KOCKE: Prava čokoladna bomba kojoj nitko neće odoljeti! | http://receptidomacice.com

  2. Pingback: PUDING KUGLICE | nešto slatko

Komentiraj

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.