TORTA SA BIJELOM ČOKOLADOM


Pozdrav!

Evo mene napokon natrag nakon podužeg vremena 🙂 Konačno sam riješila sve što se tiče bolnice, gotov je i treći boravak tamo i sad se napokon mogu ponovno posvetiti blogu kao i prije.

Iskreno, dok sam rješavala sve te “stvari” oko štitnjače, dok sam bolovala i “hodočastila” po bolnici nisam imala vremena, a ni volje da se posvetim blogu. Jednostavno sam zapala u to neko stanje u kojem sam bila fokusirana samo na sebe i na to da se izliječim i da budem dobro, ništa drugo mi nije bilo bitno i za ništa drugo nisam bila zainteresirana. No to je, rekla bih, normalno i logično. Tko god je bio teže bolestan zna o čemu pričam. Isto tako, raspoloženja su mi varirala od euforije i sreće do depresije i tolike tuge da u nekim trenucima nisam mogla pojmiti da sam to uopće ja XD A nisam htjela da se takva negativna raspoloženja odražavaju ovdje (a nisam bila sigurna da to mogu sakriti) pa onda radije nisam ni pisala, jer želim da ovaj moj blog uvijek odiše pozitivom 😀

Jedino kolače nisam prestala peći ni u onim najtežim trenucima jer je to nešto što obožavam raditi, u čemu istinski uživam, što volim i to mi je bila najbolja terapija 🙂 Samo što sam u zadnje vrijeme stalno radila neke jednostavne recepte, jer nisam imala snage za kompliciranije stvari, tako da sam postala maher za brzinske kolače 😉 Mnogi su komentirali: “Super, napokon da mi daš neki jednostavan recept!”, a meni je bilo pomalo frustrirajuće jer ja volim komplicirano….što kompliciranije to bolje XD Tako da se sada skupilo receptića koji čekaju na objavu 🙂

A danas vam tipkam recept za ovu prefinu tortu koju sam iskemijala između dva odlaska u bolnicu, točnije…prije ovog zadnjeg boravka tamo…..morala sam se počastiti i utješiti 😉 sa nečim ovakvim prije odlaska. Trebala mi je takva slatka terapija 😀

Torta je vrlo jednostavna za napraviti, bez puno kompliciranja…običan tamni biskvit i gore lagana kremica od vrhnja za šlag i bijele čokolade.

BISKVIT:

3 jaja

3 žlice šećera

3 žlice brašna

1 žlica kakaa

1 prašak za pecivo

KREMA:

500 ml vrhnja za šlag

20 dag bijele čokolade

Odvojite bjelanjke od žumanjaka. Miksajte bjelanjke i postepeno im dodavajte šećer. Zatim dodavajte jedan po jedan žumanjak, a između svakog dodavanja malo izmiksajte smjesu. Zatim dodajte prosijano brašno, prašak za pecivo i kakao. Izlijte u lim Ø26 cm i stavite peći na 180°C na 15-20 min. Ostavite da se ohladi. Po želji biskvit možete natopiti s malo mlijeka.

Bijelu čokoladu natrgajte na kockice i prelijte sa 200 ml vrhnja za šlag. Zagrijavajte na laganoj vatri da se čokolada otopi. Stavite u frižider na 2 sata da se dobro ohladi.

Preostalo vrhnje za šlag izmiksajte pa mu dodajte kremu od bijele čokolade i sve dobro izmiksajte. Prelijte preko biskvita i stavite u frižider da se dobro ohladi. Ukrasite šlagom i čokoladnim mrvicama.

Savjet:

  • umjesto vrhnja za šlag možete koristiti slatko vrhnje, ali onda dodajte i par žlica šećera u prahu i šlagfix ili želatinu
  • ako ne volite bijelu čokoladu možete korisiti mliječnu čokoladu ili čokoladu za kuhanje
  • tortu možete preliti čokoladnom glazurom

7 misli o “TORTA SA BIJELOM ČOKOLADOM

Komentiraj

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.