KOH OD GRIZA


 

Pozdrav, dragi moji 🙂

Danas vam donosim jednu pomalo zaboravljenu slasticu – koh!

Vjerujem da je većini jako dobro poznat taj kolač, no ako nekom nije evo malo pobliže – to je kolač koji je jako jednostavno i lako napraviti, od sastojaka koje većinom svi uvijek imamo kod kuće, a iznimno je sočan zbog preljeva kojim se zalije kad je pečen. Jednostavan, sočan, sladak i osvježavajući, mislim da ga te riječi najbolje opisuju 🙂

Ako ste tek početnik u kuhinji ovo je pravi recept za vas, nema s njime puno posla, lagan je za napraviti, a, uz to, nije vam potrebna ni vaga jer je recept na žlice 🙂

TIJESTO:

4 jaja

8 žlica griza

8 žlica ulja

6 žlica šećera

1 prašak za pecivo

PRELJEV:

1 l mlijeka

5 žlica šećera

1 vanilin šećer

*napomena: za preljev će vam biti dovoljno i 6 dl mlijeka i 3 žlice šećera, sa tom količinom ja radim.

Odvojite bjelanjke od žumanjaka. Žumanjke izmiksajte sa šećerom, pa dodajte griz, ulje i prašak za pecivo. Bjelanjke izmiksajte u snijeg pa ih lagano dodajte u smjesu od žumanjaka. Izlijte u manji lim. Pecite na 180°C 20-25 min.

Za preljev u mlijeko dodajte šećer i vanilin šećer pa to skuhajte. Prelijte preko pečenog kolača i dobro ohladite. Ne brinite zbog viška tekućine, jer će tijesto svu tekućinu upiti, samo mu dajte vremena 😉

Koh je najbolji kada je jako hladan, tako da ga prije posluživanja dobro rashladite u frižideru. Idealno bi bilo da ga napravite dan prije, pa da preko noći odstoji na hladnom.

koh od griza (5)

Oglasi

7 thoughts on “KOH OD GRIZA

    • Drago mi je 😀 Iskreno, i meni je trebao podsjetnik 😉 Da nam nije kolegica s posla donijela koh da se malo zasladimo, ni ja ga se ne bi sjetila još tko zna koliko dugo! I onda sam ga odmah išla raditi XD

      Sviđa mi se

Komentiraj

