KOLAČ OD BRESAKA


Ovo je jedan od kolača koji sam puno puta radila, jer je zaista jako ukusan i osvježavajući. Recept je od Dr. Oetkera, sa mojim malim izmjenama.

Radila sam ga i nedavno za svoj rođendan, s obzirom da je svima jako dobar znala sam da neću pogriješiti s njim 🙂 Bilo je tu i nekih drugih kolača, koji se, nažalost, neće naći na blogu, bar ne dok ih ponovno ne napravim jer nisam imala vremena za slikanje. Ovaj je jedini od svih koji sam uspjela slikati nabrzinu XD znate i sami kako je to kad nešto slavite pa imate posla preko glave, a kasnije vam je i puna kuća ljudi 🙂

BISKVIT:

4 jaja

150 ml ulja

10 dag šećera

2 pudinga od vanilije

15 dag oštrog brašna

1 prašak za pecivo

NADJEV:

2 čaše jogurta od bresaka

1 limenka kompota od bresaka

600 ml slatkog vrhnja

2 kremfixa

PRELJEV:

400 ml soka od bresaka iz kompota

2 Galetta pudinga bez kuhanja od vanilije

Izmiksajte jaja sa šećerom. Dodajte ulje i izmiksajte. Zatim dodajte prašak za puding, oštro brašno i prašak za pecivo. Izlijte u lim i pecite na 180°C 20-ak min. Ostavite da se ohladi.

Gotov ohlađeni biskvit premažite jogurtom od breskvi. Breskve ocijedite, a sok od kompota sačuvajte. Breskve narežite na kriške i poslažite po jogurtu. Izmiksajte slatko vrhnje sa kremfixom pa ga premažite preko bresaka.

Sok iz kompota izmjerite. Trebate 400 ml tekućine, pa ako vam nedostaje dolijte vode. To izmiksajte sa Galetta pudinzima prvo najmanjom, a zatim još minutu najvećom brzinom. Kremu stavite u slastičarsku vrećicu (ili u vrećicu za zamrzavanje kojoj onda odrežite vrh) pa po kolaču iscrtajte mrežu.

Umjesto slatkog vrhnja možete koristiti jeftiniju verziju – kupite vrhnje za šlag i njega koristite, a onda vam neće biti potreban ni kremfix, jer se vrhnje za šlag jače stvrdne. Ja sam radila na oba načina i u oba slučaja je dobro!

Oglasi

Komentiraj

