TORTA OD ANANASA


Hej, dragi moji!

Moram vam nešto važno reći: danas je blogu 1. rođendan! 😀 ❤

Da, da, danas je taj dan….poseban…i za mene i za blog 😉

Iskreno, ne mogu vjerovati da je prošlo već godinu dana kako sam započela ovu “avanturu” i pisanje bloga! Ni u jednom trenutku nisam požalila zbog toga, zapravo….baš se zabavljam i ovo mi je postao kao nekakav hobi 🙂 možda čudno zvuči, ali tako je 🙂 A ne smijem zanemariti činjenicu da sam kroz ovo pisanje bloga upoznala neke vrlo drage ljude koje nazivam svojim virutalnim prijateljima. Neizmjerno mi znači kad mi se javljate, kad isprobate neki recept sa bloga, kad komentirate, pohvalite, kritizirate….tako mi pomažete da poboljšam stvari i neizravno sudjelujete u stvaranju bloga 🙂 Ovo je divna prilika da vam se zahvalim za to 😀 Nadam se da ćemo se i dalje i još duuuugo družiti!

No, ajmo malo i na statistiku (koja me btw ugodno iznenadila i oduševila, jer takve brojke nisam ni sanjala da ću doseći u jednoj godini .) :

  • preko 31,000 posjeta na blogu
  • 124 objavljena posta (recepta)
  • preko 18,000 posjetioca

Za mene, ovo su impresivne brojke i iznad svih očekivanja! Hvala vam na svakoj posjeti, na svakom kliku, na svakom lajku, na svakom ocjeni, na svakom komentaru :* ❤

A kako rođendan nije pravi rođendan bez torte 😉 , ja vas danas častim ovom divnom, ukusnom i osvježavajućom tortom od ananasa. Poslužite se 🙂

BISKVIT:

15 dag margarina

10 dag šećera u prahu

3 jaja

1 žlica kakaa

10 dag mljevenih lješnjaka

2 žlice glatkog brašna

1 prašak za pecivo

KREMA:

0,5 l vrhnja za šlag

ananas iz konzerve

Mikserom izmiksajte omekšali margarin sa šećerom u prahu, dodavajte jedno po jedno jaje. Zatim dodajte kakao, lješnjake, brašno i prašak za pecivo. Stavite u kalup Ø26 cm i pecite na 180°C 20-ak min.

Vrhnje za šlag izmiksajte. Ananas nasjeckajte na kockice.

Ohlađeni biskvit možete malo natopiti sokom od ananasa iz konzerve (po želji). Zatim premažite tankim slojem šlaga, pa na to poslažite ananas. Premažite preostalim šlagom i ukrasite po želji. Ja sam ukrasila kockicama ananasa i čokoladnim listićima.

WP_20160221_14_45_37_Pro

Oglasi

4 thoughts on “TORTA OD ANANASA

Komentiraj

