TORTA OD JOGURTA I JAGODA


 

Sezona jagoda je počela i baš sam sretna jer jagode obožavam 🙂 Kao i kolače/torte/deserte sa jagodama.

Sigurna sam da svatko ima neku svoju omiljenu tortu sa jagodama koju radi i/ili voli. Ja volim stalno isprobavati nešto novo, pa sam tako i ovu tortu sada prvi put radila. Pronašla sam recept od Dr. Oetkera pa sam namjeravala raditi po njemu, no, kako to obično kod mene biva, krenem po receptu a onda završim u nekom sasvim drugom smjeru 🙂 Pogotovo zato što sam baš zapela da radim nešto sa jagodama, a nosila sam tortu i svojima doma i tu je nastao problem jer moj tata ne voli voćne kolače, a mama baš i nije ljubitelj jagoda. Jedino je brat bio 100% zadovoljan jer voli jagode kao i ja 🙂 Zato sam tortu morala maksimalno prilagoditi, tako da oni mogu maknuti voće (koje ću pojesti ja 😀 ) i uživati u ostatku ove fine tortice. Još sam im napravila i Munchmallow muffine (recept ima > OVDJE) za slučaj da tortu ne budu željeli ni probati. #onokad svima želiš ugoditi XD

Torta ima dvije podloge, od prhkog i od biskvitnog tijesta, što me i privuklo da baš tu isprobam. Gore je fina krema od jogurta i vrhnja za šlag, a preko nje jagode prelivene želeom za kolače. Ima malo više posla s njom, ali isplati se 🙂

PRHKO TIJESTO:

10 dag brašna

2,5 dag gustina

malo praška za pecivo

5 dag šećera

1 vanilin šećer

7,5 dag margarina

1 žlica vode

BISKVIT:

3 jaja

4 žlice šećera

4 žlice brašna

1 puding od vanilije

1/2 praška za pecivo

sok od limuna

KREMA:

30 dag grčkog jogurta

8 listića bijele želatine

3 žlice šećera

1 vanilin šećer

1 limun

300 ml vrhnja za šlag

PRELJEV:

1 žele za kolače i deserte, crveni – okus jagode (ili 2 crvena preljeva za torte)

500 ml vode

5 žlica šećera

I JOŠ:

jagode

marmelada od jagoda

Pomiješajte brašno, gustin, prašak za pecivo, šećer i vanilin šećer. Dodajte margarin narezan na listiće i zamijesite rukama, pa dodajte i vodu i formirajte tijesto. Izvaljajte u krug veličine kalupa za torte, ja sam koristila Ø26 cm. Stavite na lim, probodite tijesto vilicom na više mjesta i ispecite na 180°C.

Izmiksajte jaja sa šećerom. Dodajte brašno, prašak za pecivo i prašak za puding. Ulijte u kalup i pecite na 180°C 20-25 min.

Prhko tijesto premažite marmeladom od jagoda, na to stavite ohlađeni biskvit. Biskvit poškropite sokom od limuna.

Pomiješajte jogurt, šećer, vanilin šećer, sok i koricu limuna. Listiće želatine pripremite prema uputi na vrećici (stavite u vodu da omekša i potom je otopite na laganoj vatri) pa je umiješajte u jogurt. Izmiksajte vrhnje za šlag pa ga dodajte u jogurt.

Oko podloge od prhkog i biskvitnog tijesta stavite obruč od kalupa, pa uz rub uspravno poslažite jagode prerezane na pola, odrezanom stranom prema obruču. Na tijesto izlijte kremu od jogurta i izravnajte. Ostavite da odstoji u frižideru par sati da se krema stisne. Jagode narežite na ploškice, pa ih poslažite po kremi u obliku cvijeta. Pripremite žele prema uputama na vrećici i prelijte preko jagoda. Ostavite da se stisne i skroz ohladi i tek onda maknite obruč od torte.

  • Koristila sam žele za kolače na koji sam slučajno naletila u dućanu pa sam ga htjela isprobati – umjesto toga možete koristiti crveni preljev za torte. Isto tako možete koristiti i prozirni preljev za torte, ali ga onda radite sa nekim crvenim sokom, a ne vodom.

10 misli o “TORTA OD JOGURTA I JAGODA

Komentiraj

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.