BEČKA SRCA


Još malo pa nam stiže Valentinovo i već je mnoge zahvatilo “ludilo” kupovanja i organiziranja kako ga proslaviti sa voljenom osobom. Meni osobno Valentinovo ne znači puno, niti ga slavim, ali sam primjetila da sve više ljudi pridaje pozornost tome. Možda će vam zvučati otrcano, ali meni je bitnije da mi voljena osoba svaki dan sa nekim sitnicama pokazuje svoju ljubav nego da se taj jedan dan u godini “isprsi” i na sva zvona izjavljuje/pokazuje koliko me voli. A i sama sam takva, ne treba mi Valentinovo da mu pokažem koliko mi znači.  Ok, ok, neki bi sad rekli “pa dobro, pokazuj ti svaki dan, ali Valentinovo je dan ljubavi, treba to proslavit, zar ti ne bi bilo drago da ti taj dan učini posebnim?” Pa bi, naravno, al opet….pa on meni svaki dan čini posebnim 🙂 Ne treba meni cvijeće, romantična večera i tako to….ponekad mi se čini da sam najNEromantičnija osoba na svijetu jer ne padam na takve stvari. Kad i dođe do neke takve situacije ja sve to na neku foru pretvorim u nekakvu komediju XD Mnogi bi me sad popljuvali, al što se može, takva sam XD

No, poštujem svačije mišljenje i stavove, pa tako i one koji se tiču Valentinova. Jedva ga čekate? Već naveliko planirate? Super, slavite taj dan i volite se

A i ja vam danas, bez obzira na moj antitalent za romantiku i potaknuta svima onima oko mene koji jedva čekaju taj dan, donosim jedan prijedlog za Valentinovo, ispecite mu/joj ova srčeka! 🙂  Btw….evo, to je moj način iskazivanja ljubavi hihihi…..volim te pa ti idem napravit nekaj za jesti XD

Recept za ove kolačiće sam davno prepisala iz nekog časopisa i često su na mom stolu za blagdane, a činili su mi se kao dobar izbor za današnji post.

Možete ih raditi sa bilo kojim džemom, ja sam ovaj put koristila od marelice i od miješanog voća. Super izgledaju kad koristite neki svijetli, kao npr. ovaj od marelice i drugi tamniji npr. od aronije, onda je veći kontrast pa super izgledaju pri posluživanju.

No, danas sam se stvarno raspisala, pa ako ste još uvijek tu i čitate 😉 krećemo na recept!

TIJESTO:

30 dag brašna

10 dag šećera u prahu

2 vanilin šećera

2 žumanjka

korica 1 naranče

20 dag margarina

PREMAZ:

neki žuti i crveni džem po želji (u mom slučaju od marelice i od miješanog voća)

OCAKLINA:

4 dag žutog i crvenog džema

1 žlica soka od naranče

UKRAS:

5 dag šećera u prahu

1 žlica soka od naranče

Napomena:  količine za ocaklinu i ukras su okvirne, ja to uvijek radim onako odoka, jer nikad mi nije ispalo baš točno za premaz, uvijek mi ili ostane malo viška ili mi manjka pa moram napraviti još XD Ovisi vam i o tome koliko ćete keksiće i na koji  način ukrašavati.

Pomiješajte brašno, vanilin šećer i šećer u prahu. Dodajte žumanjke, koricu naranče i margarin i rukama izradite tijesto. Po potrebi dodajte još malo brašna. Tijesto razvaljajte na debljinu 3-4 mm i pomoću kalupa izrežite srca. Pecite na 180°C 10 min. Pazite da vam ostanu svijetli. Ostavite da se ohlade.

Polovicu srca premažite džemom pa ih slijepite sa preostalim srcima.

Za ocaklinu džem protisnite kroz sito, zatim ga stavite da vrlo kratko prokuha sa sokom od naranče. Time premažite srca s gornje strane. Ostavite da se dobro posuši, najbolje preko noći!

Šećer u prahu prosijte i pomiješajte sa sokom od naranče, po potrebi dodajte više šećera u prahu, tako da dobijete jako gustu smjesu kojom ćete moći lako ukrašavati. Ako vam bude prerijetka curit će vam pa nećete moći lijepo iscrtavati po keksićima. Smjesu stavite u vrećicu za zamrzavanje, odrežite vrh da dobijete malu rupicu i istiskujte na srca motive po želji.

3 misli o “BEČKA SRCA

Komentiraj

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.