CUPCAKESI SA KREM SIROM


IMG_20151124_175639

Svi znamo da su muffini najjednostavniji i najbrži kolačići za napraviti. Isto je i sa cupcakesima, jedino što vam još malo vremena treba dok napravite kremu. Danas vam tipkam recept za cupcakese u koji se u smjesu dodaje krem sir koji ih čini jako mekanima i ukusnima 🙂

S obzirom na to da mi je ovo bila proba, nije ih ispalo puno….samo 6 komada….ali za probu sasvim dovoljno 😀

Tako da ako želite da vam ih ispadne više slobodno poduplajte količinu sastojaka 🙂

ZA CUPCAKESE:

10 dag maslaca

10 dag krem sira (npr. Philadelphia, ABC sir…)

6 žlica šećera

korica 1/2 limuna

2 jaja

7 žlica glatkog brašna

1/2 praška za pecivo

1/2 žličice sode bikarbone

ZA KREMU:

5 dag maslaca

7,5 dag krem sira*

4 žlice šećera u prahu

korica 1/2 limuna

Izmiksajte omekšali maslac i krem sir. Zatim dodajte šećer, limunovu koricu i jaja. Na to prosijte brašno, prašak za pecivo i sodu bikarbonu. Sve izmiješajte i stavljajte u kalupe za muffine. Pecite na 180°C 20-ak min.

Izmiksajte omekšali maslac i krem sir, dodajte limunovu koricu. Na to prosijte šećer u prahu i sve izmiksajte. Kad se cupcakesi ohlade ukrasite ih tom kremom.

  • ja sam koristila Philadelphia krem sir, čije je pakiranje od 175 g, pa kako sam 10 dag stavila u cupcake, onda sam ostatak iskoristila za kremu. Tako ako koristite neki drugi koji ima drugačije (veće) pakiranje slobodno sav preostali dio iskoristite za kremu 🙂

IMG_20151124_175900

 

Komentiraj

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.