BRZA TORTA SA ČOKOLADNIM BANANICAMA


Ovu tortu sam radila dok su još vladale velike ljetne vrućine, kad paljenje pećnice nije bila baš jedna od poželjnih stvari 😆

Zato sam smislila brzu i jednostavnu tortu bez pečenja i to od svega par sastojaka s kojima isto nisam komplicirala. Ovo je jedan od onakvih recepata koje možete prilagoditi sebi i svom ukusu, možete mijenjati sastojke po želji i uvijek će ispasti dobro! Otkad sam prvi put napravila Kolač sa keksom i pudingom shvatila sam da se na osnovu njega može kombinirati sve i svašta, tako da, kad nemam puno vremena, često pribjegnem tome i samo ga nadograđujem, a rezultat toga je i ova torta.

Osnova recepta je puding, a ja sam u njega onda trpala sastojke koje sam u tom trenu imala kod kuće i ispalo je super!

Naravno, smjesu možete oblikovati po želji, možete je, kao ja, staviti u okrugli kalup da bude torta ili je možete staviti u četvrtasti pa rezati na kocke kao kolač (ali onda bi bilo dobro da napravite duplu smjesu), a možete je i staviti u neku okruglu zdjelu pa da dobijete kupolu. Ako stavljate u zdjelu onda, naravno, ne zaboravite zdjelu obložiti prozirnom folijom da bi je mogli lagano izvaditi van.

Dajte mašti na volju i pošaljite mi svoje uratke 🙂

POTREBNO JE:

25 dag petit keksa (ili plazma)

2 pudinga od čokolade

1/2 l mlijeka

3 žlice šećera

12,5 dag margarina

15-20 dag čokoladnih bananica

Prašak za puding pomiješajte sa šećerom i malo mlijeka. Preostalo mlijeko stavite da zakuha, pa u tome skuhajte puding.

Odmah u vruće dodati margarin i dobro izmiješati da se sav margarin otopi.

U tu smjesu dodati petit kekse i bananice grubo natrgane na komadiće. Sve dobro izmiješati i uliti u kalup. Ostaviti da se dobro ohladi.

Po želji prelijte čokoladom ili premažite šlagom.

2 misli o “BRZA TORTA SA ČOKOLADNIM BANANICAMA

Komentiraj

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.