FRITULE


Neko vrijeme me nije bilo na blogu, malo sam odmarala na moru, na našem divnom Jadranu! 🙂

IMG_20150622_163541

Ali…..to ne znači da se tamo ništa nije radilo po kuhinji 🙂

Moji glavni “kušači hrane” i ja ipak nismo mogli bez slatkog pa smo, ravnajući se po onoj: “Kad si u Rimu, ponašaj se kao Rimljanin” odlučili napraviti fritule!

E sad….nastao je problem jer sa sobom nisam imala PROVJERENI recept za fritule koji sam dobila od prijateljičine mame koja je rodom Dalmatinka i radi NAJBOLJE FRITULE NA SVITU! 🙂

Pa sam u nedostatku “svog” recepta pronjuškala malo po internetu i naišla na jedan koji nam se svidio pa smo odlučili raditi po njemu. Nismo pogriješili jer su fritulice zaista ispale jako, jako fine. Jedino što nam je falilo (što se može vidjeti i po slikicama) je bio šećer u prahu, ali snašli smo se mi…..za posipavanje smo koristili običan šećer i bilo je odlično, nestale su u trenu 🙂

Napisat ću vam oba recepta (s obzirom da su oba isprobana) pa vi odlučite koji vam se više sviđa i koji želite isprobati 🙂

fritule (2)

FRITULE SA INTERNETA:

4 dl jogurta

2 jaja

2 žličice šećera

2 vanilin šećera

20 žlica glatkog brašna

1 prašak za pecivo

malo soli

Pomiješajte sve sastojke, da dobijete glatku smjesu. Vaditi žličicom smjesu i pržiti u vrućem ulju. Čim porumene okrenuti ih i ispržiti do kraja. Vaditi ih na papirnati ručnik. Posuti šećerom u prahu.

Izvor: online-kuhar

fritule (3)

FRITULE JEDNE DALMATINKE:

2 jaja

2 čaše jogurta

18 žlica glatkog brašna

2 vanilin šećera

2 praška za pecivo

prstohvat soli

naribana korica limuna

1 čašica rakije

Postupak je isti kao i za prethodne: Pomiješajte sve sastojke, da dobijete glatku smjesu. Vaditi žličicom smjesu i pržiti u vrućem ulju. Čim porumene okrenuti ih i ispržiti do kraja. Vaditi ih na papirnati ručnik. Posuti šećerom u prahu.

2 misli o “FRITULE

Komentiraj

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.