BRZE KOKOS KOCKE


Jutro, dragi moji! 🙂

Pratite li me na Fejsu mogli ste primjetiti da sam nedugo objavila da isprobavam novi recept sa kokosom. Isproban! Dobar! I sada vam tipkam recept 🙂

Recept sam vidjela u fb grupi Kolači(razmjena recepata). Zavirite tamo, ima stvarno mnogo dobrih recepata za kolače. Ja sam odlučila isprobati ovaj jer jako volim kokos. A recept je brzinski, lagan, jednostavan tako da ga i oni koji nisu spretni u pečenju kolača mogu bez problema napraviti 🙂

Okusom me malo podsjeća na Bounty čokoladice, pa ako ih volite nećete zažaliti ako isprobate ovaj kolač 🙂

Potrebno je:

1 l mlijeka

2 pudinga od vanilije

6 žlica šećera

10 dag margarina

10 dag kokosa

20 dag petit keksa

čokoladna glazura

i još malo kokosa za posipanje i petit keksa da prekrijete dno posude u koju ćete slagati kolač

U malo mlijeka razmutite prašak za puding i šećer. Preostalo mlijeko stavite na vatru pa kad zakipi dodajte puding i skuhajte. Ostavite da se ohladi. Zatim u puding umiksajte omekšali margarin i kokos. Petit kekse natrgajte na manje komadiće i umiješajte u kremu. U lim poslažite red petit keksa, malo ih poškropite sa mlijekom pa preko njih premažite kremu. Prelijte čokoladnom glazurom. Ja sam ovaj put koristila kupovnu, jer sam je imala doma i morala potrošiti, ali vi je možete napraviti i sami. Preko glazure posipajte kokos.

Jedna misao o “BRZE KOKOS KOCKE

Komentiraj

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.