DANI KOCKE


Ovaj recept sam jako, jako davno prepisala od prijateljice i prije sam ga često znala raditi. Onda je na neko vrijeme pao u zaborav, a kad sam nedavno tražila nek drugi recept naišla sam na ovaj i odlučila ga ponovo napraviti, na veselje mojih bližnjih 🙂

Recept je zapravo jako, jako sličan kao za Lambadu, a vjerujem da za Lambadu svi znate 😀 Podloga biskvit, na njemu žele s okusom naranče prekriven petit keksima, koji su premazani kremom od brašna/gustina i gore čokoladna glazura. Preukusan kolač koji svi vole 🙂 Sjećam se da sam, kad sam ovaj recept prepisivala, komentirala kako me jako podsjeća na neki kolač a nisam se mogla sjetiti koji. Odmah sam ga odlučila raditi i već nakon prvog zalogaja sam znala! Eto….toliko je sličan Lambadi 🙂 I izradom, i okusom, i izgledom. Mislim da je razlika samo u izradi želea od naranče, da u Lambadu ide sok od naranče, a u ovaj kolač ide sirup. Dakle, razlika je skoro pa nikakva 🙂

No, da dalje ne duljim, ako se ipak odlučite isprobati, evo i recepta 🙂

BISKVIT:

6 jaja

6 žlica šećera

6 žlica brašna

1/2 praška za pecivo

ŽELE OD NARANČE:

4 dl sirupa od naranče

6 dl vode

3 pudinga od vanilije

BIJELA KREMA:

6 žlica brašna

4 žlice šećera

1/2 l mlijeka

20 dag margarina

GLAZURA:

15 dag čokolade za kuhanje

5 dag margarina

I JOŠ:

petit keksi

malo soka od naranče

Odvojite žumanjke od bjelanjaka. Izmiksajte bjelanjke u snijeg. Žumanjke izmiksajte sa šećerom, dodajte brašno i prašak za pecivo i na kraju lagano umiješajte snijeg od bjelanjaka. Izlijte u lim i pecite na 180°C 15-ak min.

Sirup od naranče pomiješajte sa vodom. Sa malo te tekućine razmutite pudinge. Preostalu tekućinu stavite na vatru da zakuha i u tome skuhajte pudinge. Odmah prelijte preko biskvita. Na još vruće odmah poslažite petit kekse koje umačite u sok od naranče. Ostavite da se sve ohladi.

Brašno i šećer razmutite sa malo mlijeka. Preostalo mlijeko stavite da zakuha pa ulijte smjesu od brašna i skuhajte kremu. Ostavite da se ohladi. U ohlađeno umiksajte omekšali margarin i premažite kremu preko petit keksa.

Čokoladu za kuhanje i margarin otopite na laganoj vatri i prelijte preko kreme.

2 misli o “DANI KOCKE

Komentiraj

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.